أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۱۶۹۱۳
زمان انتشار: ۱۱:۲۱     ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴
شماره 7 سابق آبی ها در این سه سال، دلایل مختلفی را برای ترک استقلال در لیگ یازدهم مطرح کرده است. دلیل آخر او از همه توجیهات قبلی عجیب‌تر به نظر می‌رسد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، فرهاد مجیدی در مصاحبه جنجالی روز گذشته اش شدیدا از امیر قلعه‌نویی انتقاد و ادعا کرده 3 سال قبل، به خاطر او استقلال را ترک کرد و به الغرافه رفت: «به یاد دارم روزی را که تیم استقلال در صدر جدول بود و تیم به فینال جام‌حذفی راه پیدا کرده بود. بعضی از همین آقایان در یک جلسه پنج دقیقه‌ای به من گفتند که می‌خواهیم فلانی را به عنوان مربی بیاوریم و مانده‌ایم که با تو چه کنیم؟! من گفتم می‌روم و حاضر شدم با دریافت مبلغ 40 میلیون تومان به من رضایت‌نامه بدهند و برخلاف میل باطنی‌ام به قطر رفتم. حرفشان این بود که ما با آوردن فلان سرمربی به دنبال قهرمانی در آسیا هستیم و نه قهرمانی در ایران! روزی که من از استقلال رفتم 4 بازی پی در پی دربی را برده بودیم‌ اما آقایان نتوانستند قهرمان آسیا شوند، رکورد دربی‌های استقلال را از بین بردند و قهرمانی لیگ که هیچ، سهمیه آسیا هم نگرفتند.»

 

بعد از این اظهارنظر، مظلومی که یکی از کاندیداهای جانشینی قلعه‌نویی است نسبت به مجیدی تغییر موضع داد و از حرف‌های او حمایت کرد: «در آن زمان مجیدی از مشکلات خانوادگی‌اش صحبت و این گونه دلیل رفتنش را بازگو کرد. شاید این صحبت‌ها به خاطر من بود تا در آن مقطع نگران نشوم و کارم را انجام دهم.»

 

فارغ از اینکه مجیدی بعدا با استقلال قلعه‌نویی قرارداد بست و بدون هیچ مشکلی با او همکاری کرد، مسئله عجیب حرف‌های ضد و نقیض کاپیتان بعد جدایی از استقلال است.

 

مجیدی در زمان جدایی، مشکلات خانوادگی و دوری از فرزندانش را بهانه کرد. بهانه‌ای به خاطر حرف‌های علی فتح‌الله‌زاده در برنامه 90 به ماجرای "چشم‌های تیام" معروف شد.

 

او در مصاحبه با "الرایه الریاضیه" گفته بود جدایی خواست خودش بوده و استقلال با آن موافقت کرده است: «دیگر سخت بود به نحو احسن در آن تیم بتوانم بازی کنم و انتظارات و بلند پروازی‌های هواداران پرشور این تیم را برآورده کنم. باشگاه استقلال اصلا با جدایی من مخالفت نکرد، بلکه بلافاصله موافقت خود را اعلام کرد. به همین خاطر از آن‌ها تشکر می‌کنم.»

 

بعد از مدتی، مجیدی تلویحا گفت با بعضی افراد در استقلال مشکل داشته و فتح‌الله‌زاده هم اعلام کرد با توجه محبوبیت مجیدی افراد مورد نظر مجیدی (نظری جویباری) حاضر به استعفا بودند: «یک شب یکی از دوستان به آقای مظلومی گفته بود مجیدی با معاونان باشگاه استقلال مشکل دارد و سرمربی تیم این موضوع را با من و معاونان باشگاه در میان گذاشت. هر دو معاون من گفتند ما اینقدر استقلال و هوادارانش را دوست داریم که حاضریم به خاطر ماندن مجیدی از سمت خود استعفا داده و از استقلال برویم.»

 

در آن زمان بعضی رسانه‌ها دلایل دیگری مثل جدایی مجیدی از همسرش، مثبت بودن تست دوپینگ، داشتن یک بدهی مالی و... را هم به عنوان دلایل جدایی مجیدی گمانه‌زنی کردند اما ادعای جدید مجیدی، عجیب‌ترین ادعایی است که در این 3 سال مطرح شده است.

 

کاپیتان سابق استقلال توضیح نداده چطور مدیران استقلال می‌خواستند مربی تیم صدرنشین که 4 دربی را برده را اخراج کنند. آن هم در شرایطی که فتح‌الله‌زاده و قلعه‌نویی در آن مقطع روبروی هم بودند و مدیرعامل استقلال می‌خواست به قلعه‌نویی ثابت کند بدون او هم می‌تواند قهرمان شود.

 

ضمن اینکه استقلال هنوز در لیگ قهرمانان سال 2011 به میدان نرفته بود و قلعه‌نویی هم در آسیا کارنامه موفقی نداشت که مدیران آبی بخواهند مظلومی را بخاطر رسیدن به قهرمانی آسیا با قلعه‌نویی برکنار کنند.

 

شاید بد نباشد مجیدی یک بار برای همیشه، توضیحات کاملی درباره جدایی پر حرف و حدیثش از استقلال بدهد. جدایی که در روزهای اول اسلحه منتقدین او بود و حالا به اسلحه مجیدی برای تسویه حساب با مخالفانش تبدیل شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها