يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۱۸۲۳۶
زمان انتشار: ۱۳:۲۷     ۰۷ خرداد ۱۳۹۴
مدیرعامل پیشین و پیشکسوت استقلال با یکدیگر آشتی کردند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل ازجام نیوز، روز گذشته علی فتح‌الله‌زاده و حسن روشن به خواسته امیر رفیعی تهیه کننده فیلم مستند «من ناصر حجازی هستم» ناهار را با هم در مکانی که محل نشست هفتگی بهترین دروازه‌بان قرن آسیا با دوستانش بود, صرف کردند.

  در این نشست، طرفین با بیان گله‌هایی که از یکدیگر داشتند‌, دلخوری‌های موجود را که بیشتر برگرفته از سوءتفاهم‌ها و شیطنت اطرافیان بود, برطرف کرده و بر تقویت دوستی و یکدلی میان خود تأکید کردند.

  مدیرعامل پیشین استقلال از دلسوزی‌ها و صداقت حسن روشن در دوران مدیریت خود گفت و افسوسش را از بابت عدم همکاری‌های بیشتر با پیشکسوت استقلال اعلام کرد. او همچنین ابراز امیدواری کرد که در آینده ارتباط کاری نزدیک‌تری میان آنها صورت گیرد. روشن نیز با تأکید بر زحمات علی فتح‌الله‌زاده طی دوران مدیریتش, معتقد بود که وی با  تجربیاتی که به دست آورده است, شایستگی سال‌ها مدیریت در باشگاه بزرگ و مردمی استقلال را دارد.

  در این نشست, حاضران در جلسه ضمن پرداختن به مسائل روز فوتبال ایران و باشگاه محبوب‌شان استقلال, یاد و نام ناصر حجازی را نیز گرامی داشتند.

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها