کد خبر: ۳۱۸۷۹۰
زمان انتشار: ۱۳:۳۷     ۱۱ خرداد ۱۳۹۴
جواد زرینچه مربی فصل گذشته استقلال تهران گفت: فردا (دوشنبه) برنامه هایم را به باشگاه می دهم.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، زرینچه عصر روز یکشنبه در پاسخ به این سئوال که آیا برنامه خود را برای پذیرفتن هدایت استقلال تهران در فصل آتی به باشگاه ارایه کرده است یا خیر افزود: هنوز برنامه ندادم و فردا برنامه خود را تحویل باشگاه می دهم.

 

مربی فصل گذشته استقلال تهران گفت که برنامه خود را تحویل منصور پورحیدری خواهد داد.

 

وی در پاسخ به این سئوال که آیا این شیوه باشگاه برای انتخاب سرمربی فصل آینده آبی پوشان را قبول دارد یا خیر گفت: بعد از مشخص شدن تکلیف باشگاه در این باره صحت می کنم الان باید منتظرم بمانیم و ببینیم تکلیف استقلال چه می شود.

 

منصور پورحیدری عضو هیات مدیره باشگاه استقلال تهران پیشتر گفته بود باشگاه به من ماموریت داده برنامه های 12 مربی را برای انتخاب سرمربی فصل آینده استقلال دریافت کنم.

 

قرار بود جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال تهران برای انتخاب سرمربی فصل آینده آبی پوشان پایتخت، فردا (دوشنبه) برگزار شود اما به تعویق افتاد.

 

فیروز کریمی، مجید نامجو مطلق و پرویز مظلومی از جمله گزینه های داخلی باشگاه استقلال برای هدایت آبی پوشان در فصل آینده هستند.

 

استقلال تهران فصل چهاردهم لیگ برتر را با قرار گرفتن در جایگاه ششم جدول و از دست دادن جام حذفی و کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا پایان داد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها