کد خبر: ۳۱۹۲۴۸
زمان انتشار: ۱۰:۲۰     ۱۷ خرداد ۱۳۹۴
مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: «اجازه بدهید از هیچ تیمی اسم نبرم ولی چند پیشنهاد جدی داشته ام که با برخی ها صحبت هایی شده.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، این روزها اخبار متفاوتی از محمد ایرانپوریان مبنی بر مذاکراتش با باشگاه پرسپولیس به گوش می رسد. اما جالب اینجاست که بعد از تایید مذاکره این بازیکن با پرسپولیسی ها، روز گذشته تکذیبه ای از قول وی در رسانه ها منتشر شد.

 

ایرانپوریان در این باره و در پاسخ به این سوال که به چه دلیل مذاکراتش با باشگاه پرسپولیس را تکذیب کرده اذعان داشت: «ضمن احترام به تمام خبرنگاران حوزه های مختلف واقعا نمی دانم چرا برخی نقل قول ها از سوی من منتشر می شود.»

 

او ادامه داد: «داستان این است که یکی از روزنامه ها تماس گرفت و با من مصاحبه ای انجام داد اما به یک باره دیدم مطالب دیگری از سوی من منعکس شده  است. به همین دلیل یکی از سایت های خبری با من تماس گرفت تا صحت و سقم حرف هایم را منتشر کند. من هم اعلام کردم که این حرف ها حرف های من نیست.»

 

ایرانپوریان در آخرین وضعیت خود اینگونه توضیح داد: «من تا به حال هیچ تماسی از سوی مسئولان باشگاه تراکتورسازی نداشته ام  و وضعیتمان در این تیم اصلا مشخص نیست.»

 

وی افزود: «وقتی از بلاتکلیفی صحبت می کنم منظورم بحث مسائل مالی نیست، بلکه کلی است و این که نمی دانم باشگاه اصلا ما را برای فصل بعد می خواهد یا نه.»

 

ایرانپوریان در مورد پیشنهادات و مذاکرات خود با دیگر تیم ها، به ویژه پرسپولیس هم گفت: «اجازه بدهید از هیچ تیمی اسم نبرم ولی چند پیشنهاد جدی داشته ام که با برخی ها صحبت هایی شده ولی با برخی در حد پیشنهاد باقی مانده است.»

 

مدافع فصل پیش تراکتورسازی در پایان خاطرنشان کرد: «فعلا در شیراز استراحت می کنم و تا 10 روز دیگر منتظر تعیین تکلیف باشگاه تراکتورسازی خواهم بود. انشاءالله هر چه خیر باشد برای تیم تراکتورسازی و من اتفاق خواهد افتاد.»


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها