کد خبر: ۳۱۹۳۰۹
زمان انتشار: ۱۱:۳۵     ۱۷ خرداد ۱۳۹۴
سرمربی تیم فوتبال سپاهان تاکید کرد که قصد ایجاد تغییرات زیاد در تیم سپاهان را ندارد. او گفت که لیست بازیکنان مازاد و مورد نیازش را به باشگاه ارائه کرده و بزودی در این باره تصمیم گرفته خواهد شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از"ورزش سه" ، حسین فرکی درباره ادامه همکاری با سپاهان، اظها‌ر کرد: از ابتدا هم بحث جدایی از این تیم مطرح نبود و فقط بر سر مسائل جزئی به توافق نرسیده بودیم. البته عمل پای من هم مطرح بود و می‌خواستم نظر باشگاه را در این باره جویا شوم که آنها مشکلی با این موضوع نداشتند و بعد از آن به توافق رسیدیم. خو‌شبختا‌نه در روزهای آینده سر پا می‌شوم و می‌توانم اواخر خرداد ماه تیم را تمرین دهم.

وی با اشاره به ارائه لیست مازاد و بازیکنان مورد نیازش برای فصل آینده افزود: طبق روال همه سال‌ها لیستی را به باشگاه ارائه کرده‌ایم و باشگاه باید زمینه جذب بازیکنان مورد نیاز را برای فصل بعد فراهم کند. در این فصل تیم خوبی را داشتیم و نمی‌خواهیم برای فصل بعد تغییرات زیادی را در تیم ایجاد کنیم.

سرمربی سپاهان ا‌دا‌مه‌ داد: جدایی جواهیر سوکای از سپاهان به نفع این بازیکن بود. او بازیکن با سابقه و خوبی در فو‌تبا‌ل ایران بود. البته در گذشته هم بازی‌های زیادی را برای سپاهان انجام نمی‌داد و به این نتیجه‌ رسیدیم که از این جدایی هر دو طرف سود می برند.

فرکی درباره صحبت‌های عبدالله کرمی مبنی بر این که تاکنون کسی از باشگاه سپاهان برای فصل بعد با او تماس نگرفته است، تاکید کرد: در این برهه زمانی اسم بردن از نام کسی خوب نیست و اگر با بازیکنی تماسی نگرفته‌اند به خاطر این است که آنها در استراحت پایان فصل هستند. به زودی با بازیکنان مورد نیاز تماس خواهند گرفت.

سرمربی سپاهان درباره جدایی بازیکنان جوان سپاهان مانند شریفی، کریمی و ... و انتقال به باشگاه‌های خارجی، اظها‌ر کرد: هر بازیکنی جوان یا با تجربه‌ای اگر بخواهد به باشگاه دیگری منتقل شود، درخواستش را به باشگاه می‌دهد و ما در اولین فرصت آن را بررسی می‌کنیم. حال این که با لژیونر شدن بازیکنان جوان مشکلی نداریم و به این موضوع نگاه ملی داریم. از این که درخواستی به باشگاه داده شده است یا نه، خبر ندارم، اما جدایی بازیکنان با نظر مستقیم من صورت می‌گیرد.

وی درباره آمادگی محرم نویدکیا برای فصل بعد گفت: محرم شاگرد و بازیکن مورد علاقه من است. البته این حس من دو طرفه است و با خداحافظی او در این برهه زمانی مخالفم چرا که هنوز زمان این کار فرا نرسیده است و در فصل گذشته هم بازیکن کارسازی بود.

سرمربی سپاهان درباره پیشنهاد کنسولگری روسیه مبنی بر انجام دیدار تدارکاتی میان سپاهان و زنیت سن پترزبورگ، گفت: از پیشنهاد این تیم به باشگاه سپاهان خبری ندارم. اگر پیشنهادی صورت گرفته باشد باید بررسی کنیم که چگونه و چه زمانی می‌توانیم با این تیم بازی کنیم. این تیم از تیم‌های خوب شرق اروپا و بهترین تیم روسیه است. بدون شک هر دو تیم از انجام این بازی سود خواهند برد.

فرکی با بیان این که فو‌تبا‌ل اصفهان با بر‌نامه‌ریزی پیش می‌رود، ا‌ضافه‌ کرد‌: قهرمانی دو تیم اصفهانی در لیگ برتر و جام حذفی به ساختار این استان در چند سال گذشته باز می‌گردد. ذوب آهن و سپاهان نتیجه‌ کارهای اصولی خود را می‌گیرند. البته هر دو تیم از تیم‌های با سابقه فو‌تبا‌ل ایران هستند. چه در دورانی که مقابل این تیم‌ها بازی می‌کردم یا در حال‌ حاضر که با 59 سال سن شاهد موفقیت‌های این دو تیم هستم آنها مزد بازیکن سازی و بر‌نامه‌ریزی خود را می برند.

سرمربی سپاهان درباره عمل جراحی که روی پایش انجام داده است، اظها‌ر کرد: عمل موفقی بود و در چند روز گذشته از بیمارستان مرخصی شده‌ام و در خانه بستری هستم. امیدوارم اواخر خرداد که تمرین‌های سپاهان آغاز می‌شود بتوانم به آمادگی کامل برسم تا تیم را در اردوها و تمرینات پیش فصل همراهی کنم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها