يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۱۹۴۰۸
زمان انتشار: ۰۸:۵۸     ۱۸ خرداد ۱۳۹۴
بهرام افشارزاده به احتمال فراوان تا فردا از مدیرعاملی باشگاه استقلال کنار گذاشته خواهد شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش سه"، مدیرعامل فصل گذشته استقلال که در این مدت پیگیر گزینه های سرمربیگری استقلال بوده است، با تصمیم وزارت ورزش و جوانان از سمت خود کنار گذاشته می‌ شود تا بتواند در سمت جدید خود که مدیرکل حوزه وزارتی این وزارتخانه است به فعالیت خود ادامه بدهد.

افشارزاده فصل گذشته جای علی فتح‌الله‌زاده به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال انتخاب شد تا با استفاده از تجربه زیاد مدیریتی اش در باشگاه استقلال یک ثبات نسبی ایجاد کند اما در طول فصل باشگاه استقلال هم با مشکلات مالی زیادی مواجه شد و هم نتوانست نتایج خوبی بگیرد تا حالا وزارت ورزش به این تصمیم برسد که به جای او مدیرعامل دیگری را معرفی کند.

حالا همه منتظر هستند ببینند که نصرالله سجادی معاون وزیر ورزش و جوانان که به تازگی وظیفه تعیین تکلیف در مورد سرخابی ها را برعهده گرفته، چه کسی را جانشین او خواهد کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها