کد خبر: ۳۱۹۷۴۳
زمان انتشار: ۱۳:۰۱     ۱۹ خرداد ۱۳۹۴
پرواز تيم‌ملي به تاشکند و تاخير ايرلايني که قرار بود، بازيکنان را به ازبکستان ببرد، جنجالي بزرگ در فرودگاه مهرآباد ايجاد کرده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ورزش سه، پس از معطلي 41 دقيقه اي بازيکنان و کادرفني در اتوبوسي که قرار بود آنها را پاي پرواز ببرد، به اعضاي تيم‌ملي گفته شد هواپيما آماده پرواز نيست و به همين دليل اتوبوس با اسکورت به سالني بازگشت که به خدمه پرواز تعلق دارد و در آن اثري از صندلي و مبل براي نشستن نيست. بنابراين بازيکنان تيم‌ملي با عصبانيت روي زمين نشستند تا دوباره شرايط براي مسافرت به حالت عادي برگردد.

دقايقي بعد اين کارلوس کي‌روش بود که با عصبانيت، مسوولان ايرلاين را خطاب قرار داد و از آنها بابت اين تاخير توضيح خواست و آنها را به رفتار بد با بازيکنان تيم‌ملي متهم کرد. کي‌روش مي‌ گفت: حتي اگر يک روز از زمان حضورم در ايران باقي مانده باشد اين موضوع را پيگيري مي‌ کنم. او سپس فرياد زد شرم بر شما!

افشين پيرواني مدير تيم‌ملي هم در اعتراض به اتفاقات از مديران ايرلاين بابت عدم رسيدگي به ملي‌پوشان توضيح خواست. او عقيده داشت اگر مشکلي براي پرواز پيش آمده، ايرلاين بايد تيم‌ملي را مطلع مي‌ کرده تا آنها در فرودگاه معطل نشوند.با برخورد بزرگترهاي تيم‌ملي با اين اتفاق، بازيکنان تيم‌ملي آرام تر شده اند. البته هنوز خبري از پرواز به ازبکستان نيست و ظاهرا مشکلات اداري در اين راستا حل نشده است.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها