يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۱۹۸۴۷
زمان انتشار: ۱۰:۱۱     ۲۰ خرداد ۱۳۹۴
معاون مستعفی باشگاه استقلال گفت: «قرار نبوده مایلی کهن بگوید قلعه نویی بیاید یا برود چون خود افشارزاده در نهایت تمام تصمیمات را می گرفت.»
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، علی نظری جویباری در خصوص اینکه استعفایش از سوی افشارزاده مورد موافقت قرار گرفته یا خیر اظهار داشت: «دیروز با افشارزاده صحبت کردم و به نوعی او راضی شد که دیگر در استقلال نباشم. من به خاطر مشغله هایم و اینکه باشگاه بلاتکلیف بود تصمیم گرفتم در شرایط فعلی در باشگاه استقلال نباشم و جا را برای نفرات بعدی باز کنم تا دیگر هر کسی آمد نگوید نظری وقت کشی کرد و ما نتوانستیم کار کنیم. من نمی خواهم ناز کنم چون بیش از 20 سال است در باشگاه استقلال هستم اما شرایط همکاری در وضعیت فعلی امکان پذیر نیست.»

 

وی درباره اینکه استقلال در نبود او در فصل نقل و انتقالات دچار مشکل نخواهد شد افزود: «استقلال وابسته به فرد و نفر نیست. امثال من خیلی هاست که می توانند به استقلال کمک کنند و خیلی زود می آیند و می روند. قطعا بعد از مشخص شدن تکلیف باشگاه نفراتی هستند که بتوانند در فصل نقل و انتقالات با توجه به اعتباری که باشگاه استقلال دارد بازیکنان مد نظر را جذب کنند اما امیدوارم مسئولان در همان انتخاب اولیه با دقت باشند. یعنی توصیه ام به سجادی این است که حتی اگر یکی، دو روز هم انتخاب اعضای هیات مدیره به تعویق افتاد دقت بیشتری به عمل بیاورد تا کسانی نیایند که از باشگاه استقلال شناخت نداشته باشند.»

 

معاون مستعفی استقلال همچنین تصریح کرد: «متاسفانه سال گذشته خادم از نفرات زیادی مشاوره نگرفت و کار خودش را کرد. الان بهترین موقعیت است که سجادی بیاید. باید ابتدا عملکرد هیات مدیره 9 نفره سال گذشته را مورد ارزیابی قرار دهند و اگر خدای نکرده کسی به استقلال ضربه زده مشخص شود. در نهایت از سجادی می خواهم بعد از مشورت با بزرگانی مثل دادکان، پهلوان، قریب و... آدم هایی را به استقلال بیاورد که برای این باشگاه قدم بردارند نه اینکه بخواهند خودشان را از کنار این باشگاه بزرگ کنند.»

 

نظری جویباری درباره مشورت گرفتن افشارزاده از مایلی کهن که همواره منتقد جدی قلعه نویی بوده خاطرنشان کرد: «به نظر من گرفتن مشاوره از مایلی کهن بد نیست. یعنی کلا گرفتن مشاوره از هر کسی که سابقه ای در فوتبال داشته باشد مشکلی ندارد چون در نهایت خود مدیر است که تصمیم می گیرد. قرار نبوده مایلی کهن بگوید قلعه نویی بیاید یا برود چون خود افشارزاده در نهایت تمام تصمیمات را می گرفت.»

 

وی در واکنش به اینکه گفته می شود دلیل استعفایش حضور احتمالی حسن روشن در هیات مدیره استقلال است عنوان کرد: «هنوز هیچ کس نمی داند چه کسانی برای هیات مدیره انتخاب شده اند اما برخی از دوستان متاسفانه این شایعات را می سازند. مگر من علم غیب داشتم که بدانم چه کسی در هیات مدیره آینده خواهد بود به همین دلیل هم استعفا کنم. من اگر قصد داشتم در باشگاه بمانم این مسائل برایم مهم نبود. اما از همین جا اعلام می کنم با 20 سال سابقه در باشگاه استقلال دیگر به همین راحتی برنمی گردم. اینطور نیست که نفر بعدی هم بخواهد بیاید و از من به راحتی استفاده کند. هر کسی مدیرعامل شود و به من پیشنهاد بدهد من دیگر برای کار کردن شرایط خاص خودم را دارم. سال گذشته هم به خاطر این به باشگاه برگشتم که افشارزاده را به عنوان پدر ورزش ایران قبول داشتم و فکر کردم کار کردن با او برایم افتخار بزرگی است.»

 

معاون مستعفی استقلال درباره اینکه سبک دست قبل از برگزاری مزایده فروش استقلال این باشگاه را سه ساله اجاره کرده بود، بیان داشت: «اینطور که من نمی دانم قرارداد سبک دست مشروط بوده، یعنی در صورتی که استقلال به فروش می رفت مشکلی به وجود نمی آمد. اگر چه در کل به نظر می رسد کسی قصد فروش این دو باشگاه را ندارد. همین امسال با مطرح کردن بحث واگذاری فقط به استقلال ضربه زدند. آخرش هم تیم ششم شد و خیالشان راحت شد و به هدف شان رسیدند.»

 

وی درباره اینکه کدام یک از گزینه های مربیگری استقلال به این تیم نزدیک تر هستند، اذعان داشت: «آنطور که من اطلاع دارم فعلا همه روی منصوریان تمرکز کرده اند. مسئولان باشگاه، پیشکسوتان، هواداران و حتی وزارت ورزش نظرشان روی سرمربیگری علی منصوریان است. نمی دانم چطور برخی حرف از مربی فرانسوی و ایتالیایی می زنند؟ باشگاه پول هتلش را ندارد بدهد آن وقت برود مربی دو میلیون دلاری بیاورد. مگر فتح الله زاده، کخ را نیاورد؟ دیدید در آن برهه چه اتفاقی افتاد. این مربی خیلی زود رفت و فقط ضرر مالی اش برای استقلال باقی ماند.»

 

نظری جویباری در پایان درباره انتقادات قلعه نویی از عدم جذب بازیکنان مورد نظرش در نقل و انتقالات نیم فصل گفت: «قطعا همه یادشان می آید که برخی از دوستان چه تصمیم عجیبی گرفتند. فکر کردند حتما نظری تنهاست و از قافله عقب می مانند، به همین خاطر کمیته نقل و انتقالات را تشکیل دادند که دو هفته نتوانست هیچ کار مثبتی انجام دهد، بعد از دو هفته هم که این مسئولیت دوباره به من واگذار شد دیگر برای جذب بازیکنان مورد نظر کادر فنی دیر شده بود. برخی هنوز متوجه نیستند که نقل و انتقالات ثانیه ای است و اینطور نیست که بخواهیم در کمیته به آن فکر کنیم و بعدا تصمیم بگیریم. تخصص من این بود که در ثانیه بازیکن می گرفتم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها