کد خبر: ۳۱۹۹۰۲
زمان انتشار: ۱۱:۵۸     ۲۰ خرداد ۱۳۹۴
دروازه بان ملی پوش ملوان گفت: «به خاطر رحمتی از استقلال جدا شدم چرا كه 2 سال به خاطر او نتوانستم بازی کنم و اگر بازی به من می‌رسید قطعا زودتر از اینها می‌توانستم به تیم ملی دعوت بشوم.»
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، درخشش سید حسین حسینی در چارچوب ملوان بندرانزلی که برای فرار از سقوط در لیگ چهاردهم دست و پا می‌زد، کادرفنی تیم‌ملی را مجاب کرد که از او برای اردوی تیم‌ملی دعوت به عمل آورد.

 

وی که فصل گذشته برای گذراندن دوره سربازی از استقلال به ملوان آمده حالا می‌خواهد به بهترین دروازه‌بان لیگ تبدیل شود و به شرط فیکس بودن و پوشیدن پیراهن شماره یک دوباره آبی‌پوش خواهد شد.

 

اظهارات حسینی را در ادامه بخوانید:

 

* از دو اردوی تیم‌ملی و اولین حضورت به عنوان یک ملی‌پوش شروع کنیم...

- اردوی خوبی را در اولین بار حضورم بابت دعوت به تیم‌ملی تجربه کردم. جا دارد از کی‌روش به خاطر اینکه من را انتخاب کرد تشکر کنم و در این مدتی که اردو بود نکات زیادی هم از ایشان و هم از گاسپر، مربی دروازه‌بان‌های تیم‌ملی یاد گرفتم. این مساله برای من بود که در اولین سال حضورم در لیگ برتر بازی دیده شدم و با دعوت از من این انگیزه در من به وجود آمد که در ملوان بهتر بازی کنم چون حالا توقع هواداران از من بیشتر شده است.

 

* در خلال اردو صحبت یا نکته خاصی را کی‌روش یا گاسپر به تو در مورد عملکردت گفتند؟

- مطلب خاصی نبود و تمرینات را انجام می‌دادیم اما گاسپر واقعا مرد بااخلاق و مربی خوبی است که در این زمان کوتاه چیزهای زیادی از او یاد گرفتم. بدون شک این نکات در ادامه مسیر و در لیگ آینده خیلی به کار من خواهد آمد.

 

* تو زیاد در لیگی که تازه تمام شد بازی نکردی اما اندک حضورت در دروازه ملوان و عملکردت کی‌روش را مجاب به دعوت از تو کرد...

- همانطور که گفتم من 13 بازی در لیگ انجام دادم و عملکردم حتما خوب بوده که با همین تعداد بازی کم کی‌روش را مجاب کردم تا مرا دعوت کند. شاید من زودتر از این‌ها باید مطرح می‌شدم و جدای نیم فصلی که بازی نکردم این اتفاق می‌شد در زمانی که در استقلال حضور داشتم بیفتد. من در استقلال 2 سال به خاطر مهدی رحمتی نتوانستم بازی کنم و اگر بازی به من می‌رسید قطعا زودتر از اینها می‌توانستم دعوت بشوم. این مساله اتفاق نیفتاد و به خاطر رحمتی از استقلال جدا شدم و برای گذراندن سربازی به ملوان رفتم. البته باشگاه می‌خواست من را نگه دارد و امیر قلعه‌نویی هم گفت کارت را بابت ادامه تحصیل درست می‌کنیم اما نشد و جدا شدم.

 

* بعد از این تصمیم تو هم که رحمتی از استقلال جدا شد و به پیکان پیوست. از این مساله پشیمان نشدی؟

- چون سرباز شده بودم کاری از دستم بر نمی‌آمد چرا که اسم من به عنوان یک سرباز رد شده بود و دیگر نمی‌شد کاری کرد. با این حال من از شرایطم در ملوان راضی هستم و مردم خونگرم و هواداران این تیم اجازه ندادند من در این شهر احساس غربت بکنم. پشیمان هم نیستم چون دیر یا زود باید به سربازی می‌رفتم.

 

* در این میان قلعه‌نویی به تو نگفت که شاید رحمتی نماند و این کار را نکن؟

- در این مورد آقای قلعه‌نویی چیزی به من نگفت اما گفتند بمان و رقابت کن و وقتی رفتم متوجه شدم که رحمتی به پیکان رفته است و باز هم می‌گویم خوشحالم که به ملوان آمدم و از شرایطم راضی هستم.

 

* تو یک سال دیگر با استقلال قرارداد داشتی که برای خدمت سربازی به ملوان رفتی... یعنی با این تفاسیر از حالا به فکر بازگشت به این تیم در لیگ شانزدهم هستی؟

- بله من یک سال دیگر قرارداد دارم و در حالی‌که همه در حال استراحت هستند من تمریناتم را دو برابر کردم تا در لیگ پیش رو یکی از بهترین‌ها باشم و شماره یک تیم باشم.

 

* نگفتی به استقلال برمی‌گردی؟

- سال آینده به شرط شماره یک بودن و فیکس بودن به استقلال بازخواهم گشت.

 

* به بحث ملوان و کنار رفتن محجوب از این تیم برسیم...

- باشگاه شرایط خوبی ندارد و هر روز یک خبر می‌رسد که فلانی آمد و فلانی رفت. امیدوارم هرچه هست این اتفاقات به نفع ملوان باشد تا این تیم مردمی ضرر نکند. اگر قرار به رفتن آقای محجوب و آمدن شخص جدیدی است این تصمیم زودتر گرفته شود تا اتفاقات فصل گذشته و به خصوص نیم‌فصل دوم که هر بازی برای ما فینال بود و ترس از باختن روح و روان ما را از بین برده بود دوباره رخ ندهد. امیدوارم مسوولان انزلی واقعا در این زمینه به فکر باشند و نگذارند تیم به مشکل بخورد.

 

* تو یک رقیب خوب و جدی هم در درون دروازه به نام ایمان صادقی داری...

- ایمان همبازی بسیار خوبی است و ما رابطه خوبی با هم داریم. با این حال جا دارد در اینجا یادی هم از فیروز کریمی بکنم که در نیم فصل دوم به من اعتماد کرد و باعث شد من با گرفتن روحیه خودم را نشان بدهم. فیروزخان مربی بسیار بزرگی است که از همان تمرینات عملکردم را دید و به من برای ایستادن در چارچوب دروازه ملوان اعتماد کرد و در این خلال آقای حبیبی، مربی دروازه‌بان‌های ملوان را هم باید نام ببرم که برایم زحمات زیادی کشیدند. ایشان هم در بحث فنی و هم مباحث دیگر و مشکلات در کنارم بودند و مشکلاتم را رفع کردند.

 

* راستی به فیروز کریمی اشاره کردی... او که به تو اعتماد داشت از این تیم رفت به نظرت مربی جدید هم تو را دروازه‌بان اول تیم خواهد کرد؟‌

- از الان مشخص نیست که در این‌ رابطه بخواهیم صحبت کنیم اما هرمربی دیگری که بیاید بازهم من رقابت می‌کنم و وقتی هدفی را دنبال کردم و توانستم در نیم‌فصل دوم دروازه‌بان فیکس و به تیم‌ملی دعوت بشوم در فصل آینده هم این کار را می‌کنم و با تلاش بیشتر به بهترین دروازه‌بان لیگ تبدیل خواهم شد.

 

* و اگر قرار باشد رحمتی به انزلی بیاید...

- (خنده) چه بگویم... آقامهدی جای خودش را دارد و بازی می‌کند اما فکر نکنم ایشان با توجه به تجربه‌ای که دارد و تیم‌هایی که خواهان جذب وی هستند مسیرش به انزلی بخورد.

 

* و الگوی تو در دروازه‌بانی در داخل و خارج از کشور...

- در داخل چه زمانی که همبازی بودم و چه حالا که با ایشان همبازی نیستم مهدی رحمتی است و در خارج از کشور هم نویر و بوفون را الگوی خودم قرار دادم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها