کد خبر: ۳۱۹۹۰۳
زمان انتشار: ۱۱:۵۹     ۲۰ خرداد ۱۳۹۴
گلر دوم پرسپولیس با این باشگاه برای یک فصل دیگر قرارداد دارد و می خواهد بماند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، مسعود همامی دروازه بان اهل اصفهان است که در بین دو نیم فصل لیگ چهاردهم از پیکان به پرسپولیس آمد. البته او اصلا گلر خوش شانسی نبود چون مثل زمان حضور در پیکان که نیمکت نشین مهدی رحمتی بود، در پرسپولیس هم روی نیمکت سوشا مکانی نشست.

 

اما این بازیکن در خصوص شرایط خود گفت: «طبق قراردادی که با باشگاه پرسپولیس دارم، می توانم در فصل آینده نیز در این باشگاه بمانم. اتفاقا خودم هم انگیزه های زیادی دارم که بمانم و خودی نشان دهم.»

 

همامی افزود: «من در زمانی که به پرسپولیس آمدم، بدشانسی آوردم. از یک سو سوشا مکانی در ترکیب اصلی بود و در ثانی به خاطر اینکه بازی ها با فشردگی زیادی همراه می شد، بازی به من نمی رسید چون درخشان این ریسک را نمی کرد که به ترکیب اصلی تیمش دست بزند. البته رفتارش کاملا طبیعی و حرفه ای بود.»

 

وی همچنین تاكید كرد: «به هر حال این ها را پای بدشانسی می گذارم و اعتقاد دارم اگر زودتر به پرسپولیس می آمدم، می توانستم بیشتر از این ها بازی کنم. حالا هم برایم فرقی نمی کند. اگر برانکو ایوانکویچ یا هر سرمربی دیگری که به پرسپولیس می آید، مرا بخواهد، می مانم و فصل بعد بیشتر از قبل بازی خواهم کرد.»

 

همامی در نهایت گفت: «هر کسی دوست دارد در پرسپولیس بازی کند و به خصوص گلر این تیم باشد. در پرسپولیس روزی احمدرضا عابدزاده این وظیفه را برعهده داشت و حالا من می خواهم این افتخار را داشته باشم که جای نام بزرگی مثل عابدزاده درون دروازه تیم محبوبم بایستم. امیدوارم برای فصل آینده زمان بیشتری به من داده شود تا شایستگی ها و انگیزه هایم را ثابت کنم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها