کد خبر: ۳۲۰۰۸۲
زمان انتشار: ۱۲:۲۸     ۲۱ خرداد ۱۳۹۴
معاون مستعفی باشگاه تهران گفت: «آقای روشن من از همان اول که وارد باشگاه استقلال شدم معاون اجرایی و سرپرست بودم و پست داشتم اما با این وجود چای دادن در این باشگاه هم باعث افتخار است.»
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، علی نظری‌جویباری از سمت معاونت خود در باشگاه استقلال استعفا داد. اظهارات نظری در این زمینه و مباحث مختلف دیگر را در ادامه می خوانید:

 

* گفته‌اید هیأت مدیره استقلال کاری برای این باشگاه نکرد؟

- من این حرف را خطاب به آقای سجادی زدم. ایشان سال‌ها در ورزش و فوتبال ایران بوده و درخواست کردم قبل از انتخاب اعضای هیأت مدیره کارنامه دوستان را بررسی کند. به اعتقاد من استقلال آزمایشگاه نیست!

 

* یعنی چه؟!

- شما ببینید سال گذشته آقایان چه کار کردند؟

 

* منظورتان کمک مالی است؟

- هم مالی و هم مدیریتی! دو روز دیرتر هیأت مدیره انتخاب شود ایرادی ندارد اما اگر این تصمیم عجولانه باشد تبعات ناخوشایندی می‌تواند در بر داشته باشد. شما ببینید در گذشته چه کسانی عضو هیأت مدیره یا مدیرعامل استقلال بودند. دکتر ایروانی، دکتر آقامحمدی، دکتر قریب، دکتر رضایی، مهندس میرولد و... که هر یک وزنه‌ای بودند. شما از افشارزاده بپرسید هیأت مدیره چه کمکی به استقلال کرد؟

 

* شما در حالی از سمت خود استعفا دادید که افشارزاده هنوز با این خواسته موافقت نکرده است؟

- ایشان یکی از بزرگان ورزش ماست. یکی از افتخارات من همکاری با بهرام افشارزاده آن هم به عنوان معاون بود. من نمی‌خواستم برای استقلال ناز کنم و این تصمیم را با فکر و منطق گرفتم.

 

* عده‌ای می‌گویند علی نظری‌جویباری به نوعی فرار به جلو کرد!

- یعنی چه؟!

 

* یعنی اینکه نظری‌جویباری وقتی فهمید جایی در گروه بعدی ندارد استعفا داد. این حرف را قبول دارید؟

- این چه حرفی است؟ مگر گروه بعدی معلوم شده‌اند؟ اصلاً چه کسی گفته گروه بعدی مرا نمی‌خواهد؟ این حرف‌ها خیلی مهم نیست. من همین‌جا می‌گویم استقلال باشگاه بزرگی است. خیلی‌ها بزرگ‌تر از من و امثال من آمده و رفته‌اند ولی اسم بزرگ استقلال است که می‌ماند. علی نظری‌جویباری هم همیشه خادم استقلال بوده و هست اما در حال حاضر مشغله کاری فراوانی دارم و نزدیکانم این موضوع را می‌دانند.

 

* به نظر شما بهترین مدیرعامل برای استقلال چه کسی است؟

- نمی‌خواهم اسمی از کسی بیاورم ولی مدیری که استقلال را نشناسد نمی‌تواند در این تیم موفق باشد. استقلال و پرسپولیس با همه باشگاه‌ها فرق می‌کنند.

 

* حالا می‌شود بگویید مربی ایرانی یا خارجی؟

- بزرگترین مربی دنیا هم در استقلال موفق نمی‌شود اما اگر کسانی که داخل ایران کار کرده‌اند بیایند می‌توانند مناسب باشند.

 

* می‌توانید مثال بزنید؟

- مثل اسکوچیچ یا کرانچار و کسانی که زیر و بم فوتبال ایران را بشناسند.

 

* زمزمه‌هایی هم شنیده می‌شود که از بیرون نمی‌گذارند مربیان خارجی یا حتی داخلی در استقلال نتیجه بگیرند؟

- شیطنت که وجود دارد اما استقلال تیمی است که هواداران از آن نتیجه می‌خواهند. اگر دوستان می‌خواهند سرمربی خارجی بیاورند باید سه سال به طرف فرصت بدهند. از طرفی دیگر نمی‌دانم چطور باشگاهی که 2 هزار دلار پول هتل ندارد می‌خواهد مربی 2 میلیون دلاری بیاورد! شما بروید از میرشاد ماجدی بپرسید. بارها پیش آمد که افشارزاده، ماجدی یا خود من از جیب شخصی پول هتل استقلال را دادیم. اول باید بودجه مشخص باشد و بعد دنبال گزینه خارجی بگردیم.

 

* راستی حسن روشن به تازگی گفته آدمی که در استقلال چای می‌آورده حالا معاون ورزشی باشگاه شده است!

- ادبیات حسن روشن را همه می‌شناسند. برای این ادبیات او متأسفم! من جواب خاصی ندارم فقط می‌گویم آقای روشن من از همان اول که وارد باشگاه استقلال شدم معاون اجرایی و سرپرست بودم و پست داشتم اما با این وجود چای دادن در این باشگاه هم باعث افتخار است. علی نظری‌جویباری یک هوادار ساده استقلال است و ادعایی هم ندارد. ضمن آنکه از قدیم و ندیم هم گفته‌اند ادب از که آموختی، از بی‌ادبان!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها