کد خبر: ۳۲۰۱۳۱
زمان انتشار: ۰۱:۴۷     ۲۲ خرداد ۱۳۹۴
سیف‌اللهی تاکید کرد: نورپردازی شهر کرمان از بروز حوادث جلوگیری می‌کند و در سال گذشته 90 مجروح و کشته به علت نور کم در سطح شهر کرمان داشته‌ایم.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، شهردار کرمان گفت: در سال گذشته 90 مجروح و کشته به علت نور کم در سطح شهر کرمان داشته‌ایم.

ابوالقاسم سیف‌اللهی صبح امروز در جلسه بررسی نورپردازی ادارات در محل دفتر استاندار کرمان اظهار داشت: از استاندار کرمان قدردانی می‌کنم که توجه ویژه‌ای به شهر کرمان دارد.

وی همچنین شهر کرمان را پیشانی استان خواند و بیان داشت: امیدواریم با کمک استاندار و مدیران شاهد وضعیت بهتری در شهر کرمان باشیم.

شهردار کرمان با اشاره به بازدید استاندار کرمان از سطح شهر کرمان طی سال گذشته ادامه داد: استاندار تاکید دارد اگر در شب نورپردازی مناسب داشته باشیم روحیه نشاط و شادابی بین مردم افزایش می‌یابد و این امر یک واقعیت است.

سیف‌اللهی تاکید کرد: نورپردازی شهر کرمان از بروز حوادث جلوگیری می‌کند و در سال گذشته 90 مجروح و کشته به علت نور کم در سطح شهر کرمان داشته‌ایم.

وی افزود: شهر ما باید نور بیشتری داشته باشد و تعدادی از خیابان‌های شهر کرمان را تا پایان سال جاری نورپردازی می‌کنیم و 36 کیلومتر شبکه برق با همکاری شهرداری و شرکت برق در وسط خیابان‌های کرمان اجرا می‌شود.

سیف‌اللهی خاطرنشان کرد: طی سال جاری روشنایی مرکزی خیابان‌های شهر کرمان انجام می‌شود و روشنایی بلوار جمهوری اسلامی نیز با لامپ‌های جدید انجام می‌شود که مصرف کمتر و نوردهی بیشتری دارد.

وی بیان کرد: نورپردازی میدان ارگ و میدان گنجعلیخان توسط مشاور شرکت برق انجام می‌شود و امکانات مورد نیاز برای نورپردازی کوه‌های مسجد صاحب‌الزمان (عج) و قلعه‌دختر و قلعه‌اردشیر توسط شهرداری و نورپردازی این مناطق نیز توسط شرکت برق تامین می‌شود.

شهردار کرمان ادامه داد: قرار است، نورپردازی ساعت و برج بالای مسجد جامع کرمان به صورت نمونه توسط شرکت مشاور تامین شود.

سیف‌اللهی تاکید کرد: نورپردازی اندک موجب زنده شدن و زیبایی شهر می‌شود و این امر برای ادارات هزینه زیادی را در بر ندارد و شهر با زیباسازی متحول می‌شود و اگر دست به دست هم دهیم شهر کرمان زیباسازی می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه امنیت مردم در تاریکی به هم می‌ریزد، گفت: اگر شهر روشن شود، مردم رغبت می‌کنند ساعات بیشتری را در شهر باشند.

شهردار کرمان اضافه کرد: تمام پل‌های شهر کرمان را نورپردازی و نمای ورودی‌های شهر را اصلاح می‌کنیم همچنین از هتل پارس به سمت پارک مادر پیاده‌راه درست کرده و نورپردازی مجسمه‌های مشاهیر را انجام می‌دهیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها