کد خبر: ۳۲۱۲۰۸
زمان انتشار: ۱۲:۱۵     ۲۸ خرداد ۱۳۹۴
شاگردان خوسه پکرمن در دیداری که با جنجال به پایان رسید موفق شدند تیم تحت هدایت دونگا را شکست دهند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، تیم‌های فوتبال برزیل و کلمبیا بامداد امروز (پنجشنبه) از گروه C مسابقات فوتبال جام ملت‌های آمریکای جنوبی موسوم به کوپا آمه‌ریکا به مصاف هم رفتند که این دیدار که با جنجال به پایان رسید به برتری یک بر صفر شاگردان خوسه پکرمن انجامید.

با وجود اینکه برزیل در این بازی در مالکیت توپ کمی برتر بود ولی نتوانتست از برتری خود استفاده کند و دروازه‌شان توسط جیسون موریلو در دقیقه 36 باز شد. به این ترتیب شاگردان خوسه پکرمن موفق شدند انتقام شکست 2 بر یک مقابل سلسائو در مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی 2014 را بگیرند و اولین سه امتیاز خود در دومین بازی‌شان از این رقابت‌ها را کسب کنند.

این سومین پیروزی کلمبیا بر برزیل در 28 تقابل دو تیم بود و به واقع دومین پیروزی این تیم بر سلسائو در مسابقات کوپا آمه‌ریکا بعد از برتری 2 بر صفر در سال 1991 بود.

نیمار و کارلوس باکا به خاطر درگیری با یکدیگر پس از سوت پایان بازی با کارت قرمز داور جریمه شدند. همین اتفاق جرقه درگیری بین بازیکنان و کادرفنی دو تیم را زد و پس از دقایقی جنجال در نهایت این قائله خاتمه یافت.

با این نتیجه برزیل و کلمبیا هر دو با 3 امتیاز و تفاضل گل صفر به طور مشترک در رده دوم و پس از ونزوئلای صدرنشین هستند که 3 امتیاز با تفاضل گل 1+ دارد.

در ادامه بازی‌های چهل‌و‌چهارمین دوره مسابقات کوپا آمه‌ریکا از گروه C بامداد فردا (جمعه) پرو به مصاف ونزوئلا می‌رود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها