کد خبر: ۳۲۱۲۴۸
زمان انتشار: ۲۰:۱۸     ۲۹ خرداد ۱۳۹۴
کاپیتان تیم ملی فوتبال برزیل از داور دیدار این تیم برابر کلمبیا در مرحله گروهی جام ملت‌های آمریکای جنوبی به شدت انتقاد کرد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، پس از سوت پایان بازی بامداد امروز (پنجشنبه) تیم‌های ملی فوتبال برزیل و کلمبیا از گروه C مسابقات فوتبال کوپا آمه‌ریکا که به برتری یک بر صفر شاگردان خوسه پکرمن انجامید، نیمار که عصبی به نظر می‌رسید ضربه سری به صورت جیسون موریلو، مدافع کلمبیا زد. در ادامه کارلوس باکا با ستاره بارسلونایی سلسائو درگیر شد و در نهایت این دو بازیکن با کارت قرمز جریمه شدند. همین اتفاق جرقه درگیری بین بازیکنان و کادرفنی دو تیم را زد و پس از دقایقی درگیری در نهایت این ماجرا خاتمه یافت.

نیمار در خصوص اتفاقاتی که  در بازی بامداد امروز افتاد به شبکه تلویزیونی «اسپور تی‌وی» گفت: داوران همیشه علیه من هستند. بازیکنان کلمبیا کف اسپری محو شونده را از روی زمین پاک می‌کردند و کارت نمی‌گرفتند ولی داور به جایش به من کارت زرد داد. در صحنه‌ای که روی ارسال دنی آلوز صاحب موقعیت شدم پس از زدن توپ و دفع آن توسط دروازه‌بان کلمبیا توپ برگشتی به دستم خورد چون تعادلم را پس از زدن ضربه از دست داده بودم و به طور عمدی این کار را نکردم. بابت این کار هم داور بی‌‎مورد به من کارت زرد داد.

کاپیتان برزیل که با اخراج در این بازی، دیدار بامداد دوشنبه سلسائو برابر ونزوئلا را از دست می‌دهد، تصریح کرد: وقتی داور ضعیفی برای قضاوت انتخاب می‌شود چنین اتفاقاتی می‌افتد. هیچ چیز من را عصبانی نمی‌کند، تنها چیزی که من را عصبی می‌کند، سوت زدن نادرست داوران است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها