کد خبر: ۳۲۱۶۹۷
زمان انتشار: ۱۳:۵۵     ۳۱ خرداد ۱۳۹۴
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «دو سال پیش به عنوان پدیده لیگ شناخته شدم اما نمی دانم چرا برانکو مرا نمی خواهد؟»
به گزارش پایگاه 598 به نقل از کاپ، محمد عباس زاده در خصوص آخرین وضعیتش اظهار داشت: «در حال حاضر در شمال هستم و همچنان به تمرینات انفرادی می پردازم. روز گذشته علی علیپور با من تماس گرفت و از من پرسید آیا باشگاه به تو زنگ زده است؟ من گفتم نه اما مثل اینکه به علیپور زنگ زده بودند و او به همراه چند بازیکن دیگر در تمرینات حاضر شدند.»

 

وی ادامه داد: «واقعا دلیل این رفتارهای باشگاه را نمی دانم. من با باشگاه قرارداد دارم و طبیعی بود که در تمرینات حاضر می شدم. فکر می کنم واقعا بی انصافی باشد. دو سال پیش به عنوان پدیده لیگ شناخته شدم. سال گذشته به خاطر اینکه آقایان با من مشکل داشتند مرا بازی ندادند و نمی دانم حالا چه اتفاقی افتاده که برانکو مرا نمی خواهد.»

 

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه می خواهد چه تصمیمی بگیرد، خاطرنشان کرد: «من در این هفته حتما به باشگاه می روم تا با طاهری دیدار و گفتگو کنم. امیدوارم در دیدار با طاهری وضعیت نهایی ام مشخص شود. پرسپولیس را دوست دارم و می خواهم در این تیم بمانم اما امیدوارم اگر مرا نمی خواهند زودتر اعلام کنند تا به فکر یک تیم جدید برای خودم باشم.»

 

عباس زاده در پایان بیان داشت: «واقعا از این می ترسم تا روز آخر به من چیزی نگویند و از اینجا رانده و از آنجا مانده شوم. امیدوارم این هفته باشگاه تکلیف من را مشخص کند.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها