کد خبر: ۳۲۲۳۷۲
زمان انتشار: ۱۴:۱۲     ۰۳ تير ۱۳۹۴
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «نمی شود قول قهرمانی داد اما تمام تلاشمان را می کنیم که سال گذشته را جبران کنیم.»
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، علیرضا نورمحمدی در پایان جلسه اش با علی اکبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: «در روزهای گذشته چند بار به باشگاه آمدم اما موفق به دیدار با طاهری نشدم. امروز با او صحبت کردم و به توافق نهایی دست پیدا کردیم. قرار بر این شد که عصر امروز به باشگاه بیایم تا درباره جزییات قرارداد جدیدم با او صحبت کنم.»

 

وی درباره مطالباتش از پرسپولیس بیان داشت: «بابت طلب پارسال مسئولان باشگاه به من قول دادند که هر چه سریع تر این کار انجام شود. طاهری زمانی که مدیریت باشگاه را قبل از نژادفلاح برعهده گرفت، هر قولی داد عملی کرد و به خاطر این موضوع مطمئنم اگر حرفی می زند، پایش می ماند و به زودی به پولم می رسد.»

 

نورمحمدی درباره آینده پرسپولیس افزود: «نمی شود قول قهرمانی داد اما تمام تلاشمان را می کنیم که سال گذشته را جبران کنیم و امسال نتایج خوبی بگیریم تا دل هواداران شاد شود.»

 

وی در پاسخ به این پرسش که آیا با حضور سیدجلال حسینی در پرسپولیس مشکلی نداری، افزود: «سیدجلال حسینی از دوستان خوب من است. او به همراه شیث رضایی و محمد نصرتی در مقطعی در پرسپولیس بودند و من با آنها رقابت کردم. زمانی هم محسن بنگر و سیدجلال حسینی حضور داشتند. من از رقابت کردن نمی ترسم و دوست دارم خط دفاعی پرسپولیس قدرتمند باشد تا من هم بتوانم در کنار آنها کارم را انجام دهم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها