کد خبر: ۳۲۲۷۴۳
زمان انتشار: ۱۲:۲۴     ۰۶ تير ۱۳۹۴
هافبک جوان فصل گذشته استقلال که مورد توجه باشگاه ختافه قرار گرفته است، در انتظار صدور اجازه باشگاه است تا بتواند به اسپانیا برود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، در مورد آخرین وضعیت پیوستنش به ختافه  گفت: مسوولان باشگاه ختافه فیلم بازی های من را در تیم امید دیده اند و از من خواسته اند که به اسپانیا بیایم. البته آنها به من گفته اند که باید در تمرینات این تیم شرکت کنم تا توانایی های فنی من را از نزدیک ببینند.

او ادامه داد: هنوز چیزی در مورد پیوستنم به ختافه نهایی نشده است چون من با استقلال قرارداد دارم و اگر آنها اجازه ندهند، نمی‌ توانم به این کشور بروم. خدا کند که باشگاه اجازه بدهد تا این فرصت را از دست ندهم.

هافبک فصل گذشته استقلال در پاسخ به این سوال که آیا دوست دارد در استقلال بماند یا نه هم گفت: هنوز فرصت نشده با آقای مظلومی صحبت کنم و کسی هم به من نگفته که من را می‌ خواهد یا نه. باید با آقای مظلومی جلسه بگذارم تا ببینم تکلیفم چه می‌ شود.

برزای در مورد دلیل حضورش در باشگاه استقلال در روزهای اخیر هم گفت: من با آقای مظلومی جلسه ای نداشتم و برای پیگیری مطالباتم به باشگاه رفته بودم. می‌ خواستم آقای افشارزاده را ببینم که نشد. احتمالا فردا به جلسه معارفه آقای مظلومی می‌ روم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها