کد خبر: ۳۲۲۷۵۸
زمان انتشار: ۱۲:۳۹     ۰۶ تير ۱۳۹۴
"پست" پسر قلعه نویی در اینستاگرام حاشیه های زیادی را به همراه داشته است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرآنلاین، هوتن قلعه نویی روز گذشته در صفحه شخصی خودش در اینستاگرم عکسی را منتشر کرده بود که در یک کفه ترازو پدرش قرار داشت ( که در 6 فصل 3 قهرمانی به دست آورده)  و در کفه دیگر ترازو مربیانی چون مظلومی، حجازی، کریمی، مرفاوی و... را قرارداده بود که در 7 سال هیچ قهرمانی ای همراه با استقلال به دست نیاورده اند.

 

پستی که واکنش های متفاوتی را در فضای مجازی به همراه داشت.از حمله به پسر ناصر حجازی گرفته تا حمله به خود هوتن و پدرش. جنگ، جنگ سایبری بین هواداران است و آنها هستند که در این میدان وسیع مجازی می تازند و عقاید خودشان را تحمیل می کنند.

 

این در حالی است که هوتن  قلعه نویی  امروز این پست جنجالی را از اینستاگرامش پاک کرد. با این حال عکسی که پسر سرمربی سابق استقلال منتشر کرده است آنقدر حاشیه ساز شده که هنوز هم که هنوز است در سایر پست های او خیلی ها پیام می دهند و خیلی ها هم از ابزار فحاشی برای تخریب طرف مقابل استفاده می کنند.

 

مچ اندازی طرفداران حجازی و قلعه نویی در صفحه مجازی. جالب اینجاست که  پسر ناصر حجازی وقتی با این پست پسر قلعه نویی  روبرو شده بود گفته بود: «جواب بچه را نمی دهم.»این در حالی است که طرفداران منتسب به قلعه نویی و پسرش هم با دادن ناسزا به آتیلا خود او را هم بچه خطاب کرده اند و همچنان در صفحه اینستاگرام هوتن قلعه نویی پیام می گذارند!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها