کد خبر: ۳۲۳۲۵۴
زمان انتشار: ۱۲:۰۸     ۰۸ تير ۱۳۹۴
سرمربی تیم ملی والیبال لهستان گفت: «در دیدار دوم برابر ایران بهترین مسابقه امسال لهستان در لیگ جهانی را انجام دادیم.»
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، استفان آنتیگا پس از دومین دیدار ایران و لهستان در هفته هفتم لیگ جهانی اظهار داشت: «خیلی خوشحالم که این مسابقه را بردم . این دیدار یکی از بهترین بازی ها لهستان در لیگ جهانی امسال بود.»

 

وی با بیان اینکه تیم ایران تیم قدرتمندی است، تصریح کرد: «یاکوب یَرُش پشت خط زن ما خیلی خوب بازی کرد و جای پشت خط زن اول را به خوبی پر کرد.»

 

سرمربی تیم ملی والیبال لهستان گفت: «یاکوب سال گذشته نیز با برزیل همینگونه بازی کرد، اما در مسابقه نخست برابر ایران خوب ظاهر نشد.»

 

وی با یادآوری اینکه امروز خیلی بهتر از بازی اول با ایران مسابقه دادیم، گفت: «تیم لهستان هر روز بهتر و بهتر می شود. در ست اول ایران خیلی خوب بازی کرد و تیم لهستان در مجموع دریافت های خوبی در این مسابقه داشت که باعث پیروزی شد.»

 

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه نتیجه این بازی صعود آمریکا را قطعی کرد و بازی بعدی لهستان را با این کشور چگونه ارزیابی می کنید، گفت: «فکر می کنم آمریکا تقریبا صعود کرده است. این تیم خیلی خوب بازی می کند و با این حال برای پیروزی تلاش می کنیم.»

 

آنتیگا افزود: «همه تیم ها خسته هستند و لهستان نیز به رغم خستگی با تمام قدرت به مصاف آمریکا می رود.»

 

* پشت خط زن دوم ما خیلی خوب کار کرد

میخایل کوبیاک بعد از دومین دیدار ایران و لهستان در هفته هفتم لیگ جهانی اظهار داشت: «اول از همه به ایران تبریک می گویم که باعث شد تیم لهستان خیلی خوب بازی کند.»

 

وی تصریح کرد: «مسابقه دوم با ایران بهترین مسابقه تیم ملی والیبال لهستان در این لیگ بود. با این همه تماشاچی سخت بود به پیروزی برسیم، اما رسیدیم.»

 

سرگروه تیم ملی والیبال لهستان گفت: «تیم ما خیلی خوب بود و در غیاب پشت خط زن اول پشت خط زن دوم خیلی خوب کار کرد.»

 

تیم ملی والیبال ایران در دومین مسابقه برابر لهستان در هفته هفتم لیگ جهانی سه بر یک مغلوب شد. ملی پوشان کشورمان در هفته هشتم و پایانی دور مقدماتی در تهران به مصاف روسیه می روند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها