کد خبر: ۳۲۳۷۳۹
زمان انتشار: ۱۱:۲۲     ۱۰ تير ۱۳۹۴
شاگردان تاتا مارتینو در تیم ملی آرژانتین موفق شدند با ارائه یک نمایش درخشان و برتر برابر تیم ملی پاراگوئه راهی فینال این دوره از رقابت های کوپا آمریکا شوند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، از ساعت 4 بامداد به وقت تهران تیم ملی آرژانتین از چارچوب دومین دیدار مرحله نیمه نهایی رقابت های کوپا آمریکا به مصاف تیم ملی پاراگوئه رفت و موفق شد این تیم را با نتیجه 6 بر 1 در هم بکوبد.

 

نیمه نخست بازی شباهت فراوانی با بازی اول دو تیم در این دوره از رقابت ها که در مرجله گروهی برگزار شده بود، داشت.

 

ابتدا آلبی سلسته با در اختیار گرفتن مالکیت توپ و حرکات مسی و پاستوره موقعیت های فراوانی ایجاد کرد و توانست پیش از به پایان رسیدن دقیقه 30 بازی دو بار دروازه شاگردان راموس دیاز را باز کند.

 

اما با نزدیک شدن به لحظات پایانی نیمه بازیکنان پاراگوئه که با مصدومیت گونزالس و روکه سانتا کروز دو تعویض اجباری نیز داشتند، به مرور بهتر شده تا علاوه بر رساندن اختلاف به حداقل در چند صحنه تا آستانه به تساوی کشاندن بازی نیز پیش بروند.

 

نیمه دوم مسابقه بر خلاف انتظاری که از پاراگوئه جان گرفته می رفت، با بازی پراشتباه این تیم همراه بود و آرژانتینی ها با ضد حملات ویران گر خود توانستند بر روی درخشش مسی، پاستوره و دی ماریا پیش از رسیدن به دقیقه 60 دو گل دیگر به ثمر رسانده و خیال خود را از بابت صعود به فینال رقابت ها راحت کرده و از سوی دیگر باعث شوند تا هیجان بازی به اتمام رسیده و دقایق پایانی تنها شاهد چند حرکت انفرادی از مسی و دی ماریا برای رسیدن به گل باشیم که باعث شد پای سرخیو آگوئرو و گونزالو هیگواین نیز به گل باز شود و در این دیدار تماشایی با برتری شش گلِ شاگردان مارتینو به پایان برسد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها