أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۲۴۳۹۸
زمان انتشار: ۱۵:۴۸     ۱۳ تير ۱۳۹۴
برخورد سرد سرمربی سابق استقلال با معاون ورزشی آبی ها، نگاه حاضران در میهمانی افطاری جمعه شب میرشاد ماجدی را جلب کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از  جام نیوز، ماه مبارک رمضان است و ضیافت هایش و این ماه عزیز است و شب های خاطره سازش.

 

شب گذشته میرشاد ماجدی، سرپرست سال های اخیر تیم استقلال بانی یکی از این مراسم ها بود. شاید او هرگز فکر نمی کرد این مراسم باعث به وجود آمدن برخورد عجیب امیر قلعه نویی با علی نظری جویباری شود.

 

این دو که در دو دهه گذشته رابطه نزدیکی با یکدیگر داشته اند، به نظر می رسد زاویه جدی نسبت به هم پیدا کرده اند، به شکلی که دیگر جایی برای تکذیب باقی نماند.

 

علی نظری، درباره اتفاق رخ داده در مجلس جمعه شب اظهار داشت: «من وظیفه داشتم با توجه به شان مجلسی که در آن قرار داشتیم به سمت قلعه نویی بروم و به او سلام کنم. حالا اینکه او چه برخوردی کرد، به خودش مربوط است و شخصیتی که دارد.»

 

معاون ورزشی استقلال درباره اینکه شاید قلعه نویی انتظار داشته پس از رفتنش، او هم از استقلال برود و یا اینکه چرا با بازیکنان مغضوب قلعه نویی مذاکره شده گفت: «نمی دانم. این را باید از خودش سوال کنید. ولی یک استقلالی هرگز استقلال را برای خودش نمی خواهد. استقلال نه مال قلعه نویی است و نه نظری. مال میلیون ها طرفداری است که عاشقانه تیم را حمایت می کنند.»

 

وی تاکید کرد: «ما هم وظیفه داشتیم تا جایی که می توانیم به تیم کمک کنیم و اگر در فصل نقل و انتقالات کاری کردیم وظیفه مان بود. مظلومی لیست داده و ما بر اساس آن فهرست پیش رفتیم. این لیست را من ننوشته ام و وظیفه ام اجرای فرامین کادر فنی بود.»

 

نظری خاطرنشان کرد: «حرف های زیادی در سینه دارم اما بهتر است سکوت کنم. در پایان مراسم افطاری جمعه شب، فتح الله زاده را دیدم. او من را کنار کشید و گفت هر جور شده امید ابراهیمی را حفظ کنید چون اگر این بازیکن بماند به طور حتم می تواند به تیم کمک زیادی کند. بهتر است بیش از این ماجرا را باز نکنم چون ممکن است تف سر بالا شود. بنابراین می گویم؛

 

من که از آتش دل چون خم می در جوشم                                       مهر بر لب زده خون می‌خورم و خاموشم.»

 

 

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها