کد خبر: ۳۲۵۷۷۰
زمان انتشار: ۰۷:۲۸     ۲۱ تير ۱۳۹۴
هافبک پرسپولیس اعتقاد دارد حضورش در این باشگاه به معنای فراموش کردن گذشته اش نیست.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهام نیوز، یکی از مهم ترین اتفاقاتی که برای پرسپولیس در این فصل رخ داد، بازگشت فرشاد احمدزاده بود.

 

این بازیکن که در رده پایه ها با باشگاه قرارداد داشت، وقتی با جواب منفی علی دایی در ابتدای فصل سیزدهم برای ماندن در پرسپولیس مواجه شد، تصمیم به ترک این باشگاه گرفت اما محمد رویانیان به احمدزاده دستور داد به جای ترک پرسپولیس، خودش را سرباز اعلام کرده و به یک باشگاه نظامی برود.

 

به همین علت احمدزاده راهی باشگاه تراکتورسازی شد و دو فصل بسیار خوب را در این باشگاه به عنوان بازیکن سرباز پشت سر گذاشت.

 

احمدزاده حالا با دریافت کارت اتمام دوران سربازی به جمع پرسپولیسی ها برگشته است. این بازیکن گفت: «می خواهم یکی از بهترین بازیکنان پرسپولیس در فصل آینده باشم. می خواهم خودم را نشان دهم و ثابت کنم می توانم در پرسپولیس هم مثل تراکتورسازی درخشش داشته باشم.»

 

احمدزاده که صاحب شماره 10 این تیم شده، در ادامه گفت: «بابت انتخاب این شماره، از همه پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس، به خصوص کسانی که در طول عمر این باشگاه، پیراهن شماره 10 را می پوشیدند رخصت می گیریم. وقتی شماره ها تقسیم شد، گفتم بهتر است این بار شماره 10 را انتخاب کنم. البته شماره ای که در تراکتورسازی به تن می کردم، 27 بود و این موضوع یک دلیل شخصی داشت.»

 

احمدزاده ادامه داد: «شماره 27 را به خاطر زادگاهم یعنی شهر ماکو انتخاب کردم. همان طور که می دانید، پلاک اتومبیل هایی که در شهر ماکو شماره می شوند، 27 است و از این رو، من هم می خواستم با انتخاب شماره 27 به مردم شهرم ادای احترام کنم اما در پرسپولیس تصمیم گرفتم شماره 10 را به تن کنم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها