کد خبر: ۳۲۵۷۷۴
زمان انتشار: ۰۶:۲۸     ۲۱ تير ۱۳۹۴
عضو کمیته نقل و انتقالات باشگاه استقلال گفت: «با مدیربرنامه های سزار صحبت کردیم و اگر بتوانیم از نظر مالی با هم توافق کنیم او به استقلال می پیوندد.»
به گزارش پایگاه 598 به نقل از  جام نیوز، علی نظری جویباری درباره وضعیت روزبه چشمی اظهار داشت: «از نظر قانونی چشمی بازیکن استقلال است و به کمیته انضباطی هم نامه زدیم. مگر می شود باشگاهی 300، 400 میلیون پول بگیرد و بعد از آن بگوید ما بازیکن نمی دهیم؟ از نظر قانونی چشمی بازیکن ما است و ما به قانون عمل کرده ایم.»

 

وی درباره وضعیت دهنوی خاطرنشان کرد: «با دهنوی صحبت خاصی نداشتیم اما درباره سزار با مدیربرنامه هایش صحبت کردیم و اگر بتوانیم از نظر مالی با هم توافق کنیم او به استقلال می پیوندد.»

 

عضو کمیته نقل و انتقالات استقلال درباره جلسه هیات مدیره و به توافق رسیدن با اسپانسر بیان داشت: «امروز به وزارت ورزش می روم تا در جلسه هیات مدیره شرکت کنم. درباره اسپانسر به توافق نهایی رسیدیم و امروز و فردا اسمش را اعلام می کنیم.»

 

نظری در پاسخ به این سوال که اردوی خارجی هم خواهید داشت تصریح کرد: «نه اردوی خارجی نداریم. با توجه به شرایط مالی باشگاه استقلال تصمیم گرفتیم اردوی داخلی برگزار کرده و هزینه های خود را کم کنیم.»

 

وی در خصوص وضعیت یعقوب کریمی عنوان کرد: «یکی، دو روز دیگر منتظر یعقوب کریمی هستیم. او با سپاهان قرارداد دارد و از نظر قانونی بازیکن آنهاست.»

 

عضو کمیته نقل و انتقالات درباره اینکه گفته می شود سیدجلال با نفت به توافق نرسیده گفت: «با سیدجلال حسینی صحبتی نکردیم و مذاکره ای نداشتیم. اگر با نفت به توافق نرسد و در فهرست مظلومی باشد با او مذاکره می کنیم.»

 

نظری جویباری در پاسخ به این سوال که حسن زاده اعلام کرده نامه ای از باشگاه استقلال به دست ما نرسیده تاکید کرد: «من بارها و بارها اعلام کرده ام ما طبق درخواست مدیرعامل باشگاه صبای قم 400 میلیون پرداخت کردیم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها