کد خبر: ۳۲۶۱۶۹
زمان انتشار: ۱۱:۲۶     ۲۲ تير ۱۳۹۴
مهاجم کارکشته سیاه‌جامگان گفت: «من دو سال از سرمربی تیم بزرگترم اما این دلیل نمی‌شود که خیلی مسائل را رعایت نکنم.»
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایران ورزشی، رضا عنایتی سال آخر فوتبالش را پشت سر می‌گذارد. او می‌خواهد با خاطره‌ای خوش آن را به پایان ببرد. مهاجمی که در سطح ملی به حقش نرسید.

 

اظهارات عنایتی را در ادامه می خوانید:

 

* از شرایط سیاه‌جامگان بگو.

- خدا را شکر شرایط خوب است. بعد از اردوی سرعین باید در جام شهدا حاضر شویم و پس از آن هم برای مسابقات لیگ نه لیگ برتر.

 

* چطور؟

- وقتی بالای 90 درصد تیم‌های حاضر در لیگ همه میلیاردی بدهکارند چرا خودمان را گول بزنیم و بگوییم لیگ برتر. در واقع ما آماده می‌شویم برای یکسری مسابقات دورهمی. این مدل رفتار کردن، مثل این است که برای ساکت کردن فرزندمان واقعیت را به او نگوییم با اینکه می‌دانیم این مساله در آینده چقدر تأثیر منفی روی او دارد.

 

* سیاه‌جامگان مثل خیلی تیم‌ها نقش آسانسوری دارد یا...

- آینده وضعیت تیم را مشخص می‌کند. با بلندپروازی و انرژی بالایی که در رسول خطیبی می‌بینم و کارنامه خوبی که در گسترش فولاد و تراکتورسازی داشته، سال اول در لیگ می‌مانیم.

 

* به رسول خطیبی اشاره کردی به نظر می‌رسد تو از او بزرگتری؟

- بله من دو سال از رسول بزرگترم اما این دلیل نمی‌شود که خیلی مسائل را رعایت نکنم. بر عکس به عنوان یک بازیکن سعی می‌کنم خیلی بیشتر حرمتش را نگاه دارم تا سوءتفاهمی به وجود نیاید. ما در امارات همبازی بودیم و سال‌های بسیار خوبی داشتیم و به کوری چشم دشمنان رابطه بسیار خوبی هم داریم.

 

* فکر می‌کردی پایان فوتبالت در مشهد باشد؟

- من به آینده نگاه نمی‌کنم و همیشه اتفاقات حال را مدیریت کرده‌ام اما حقیقتش را بخواهید نه. ولی خوشحالم در جایی که به فوتبال معرفی شدم و خیلی‌ها برایم زحمت کشیدند فوتبالم را تمام می‌کنم.

 

* در پایان فصل حتما خداحافظی می‌کنی یا احتمالا از تصمیمت برمی‌گردی؟

- حتما خداحافظی می‌کنم چون از نظر فکری خسته‌ام نه بدنی.

 

* به نظر می‌رسد در فصل نقل و انتقالات بازیکنانی از استقلال جدا شدند که رابطه خوبی با قلعه‌نویی داشتند...

- چرا احساس می‌کنید رابطه من و قلعه‌نویی خوب است!

 

* چون او شما را نیم فصل دوم لیگ گذشته به استقلال آورد. در سپاهان هم با هم بودید.

- من 5 سال از استقلال دور بودم و امیر قلعه‌نویی 3-2 سال آن را سرمربی استقلال بود. همان سال‌ها وقتی آقای مظلومی سرمربی شد من در تیمش بودم و با سیاوش رفتیم دو ساله بستیم. بعدا که امیر سرمربی شد پیغام فرستاد که در پازل تاکتیکی من نیستی. من 5 سال دور بودم و 50 تا گل زدم اما استقلال مهاجمانی آورد که هر کدامشان 15 تا هم نزدند. من واقعا برای هر تیمی که بازی کردم به آن عشق ورزیدم و تا پای جانم تلاش کردم. یک مثال دیگر.

 

* بفرمایید.

- مگر من با صمد مرفاوی به مشکل نخوردم و رفتم امارات، حالا از خودش بپرسید که هیچ وقت به او بی‌احترامی کردم. اصلا وقتی به من گفتند قرار است سرمربی صبا شود گفتم بهترین گزینه است. اما استقلال برای من یک برند است و هر زمان که احتیاج داشتند برایشان بازی کردم و ارتباطی به شخص نداشت.

 

* قطعا برای سال آخر فوتبالت هدف خاصی داری.

- بله، می‌خواهم خوب تمامش کنم تا بعدها اگر اسمم آمد همه به نیکی یاد کنند.

 

* بدون شک راز ماندگاری تو سالم زندگی کردن است.

- شما لطف دارید. وقتی در زندگی هدف مشخص باشد باید با برنامه‌ریزی جلو رفت. شاید صددرصد به هدفمان نرسیم اما تلاشمان را می‌کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها