امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۳۲۶۴۶۱
زمان انتشار: ۱۳:۳۵     ۲۳ تير ۱۳۹۴
مدیرعامل پیشین استقلال گفت: «من و قلعه‌نویی دشمن نبودیم اما برخی مواقع اختلاف سلیقه بوجود می‌آید و این مسئله دلیل بر دشمنی نیست.»
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، علی فتح‌الله‌زاده در مورد عملکرد استقلال در فصل نقل‌وانتقالات اظهار داشت: «استقلال کم‌کم تیمش را آماده و با نگه داشتن امید ابراهیمی و کرار جاسم چارچوب تیمی خود را حفظ کرده اما قهرمان شدن این تیم سخت است.»

 

وی با بیان اینکه برای قهرمان شدن نیاز به مهره‌های کلیدی است، تصریح کرد: «پرسپولیس هم شرایط مشابه استقلال را دارد و متاسفانه به لحاظ مالی این دو تیم حمایت نمی‌شوند و بودجه کافی برای جذب بازیکن ندارند.»

 

مدیرعامل پیشین استقلال خاطرنشان کرد: «بهرام امیری و علی نظری جویباری تلاش زیادی برای استقلال انجام دادند اما برای قهرمانی نیاز به بهترین ابزار است. تراکتورسازی بازیکنان سرباز خوبی جذب کرده و سپاهان و ذوب‌آهن اسکلت تیمی خودشان را حفظ کرده‌اند. با توجه به این شرایط استقلال و پرسپولیس کار دشواری برای رسیدن به رده‌های بالا دارند. اگر صحبت از مقام سومی در میان باشد، می‌شود گفت که استقلال می‌تواند سومی را کسب کند.»

 

فتح‌الله‌زاده در خصوص انتخاب پرویز مظلومی به عنوان سرمربی استقلال و انتقاداتی که به این انتخاب شد، گفت: «اگر مظلومی مورد حمایت قرار بگیرد، می‌تواند موفق شود. 4 سال پیش تیم به همراه مظلومی در آخرین لحظات بسته شد و در پایان فصل به عنوان نایب قهرمانی رسیدیم. اگر هیئت مدیره و مدیرعامل استقلال از مظلومی حمایت کنند، او می‌تواند موفق شود.»

 

«مظلومی استقلالی است و این مسئله یک پوئن است.» وی با بیان این جمله ادامه داد: «حضور منصور پورحیدری در کنار مظلومی می‌تواند به او و استقلال کمک کند. مظلومی و پورحیدری در گذشته نشان داده‌اند که چه زوج خوبی هستند. از طرفی سیروس دین‌محمدی، محمد نوازی و فرزاد مجیدی چهره‌های خوش‌نامی برای استقلال هستند. بنابراین استقلال کادر فنی خوبی را به همراه مجید صالح که تئورسین است، تشکیل داده اما به لحاظ بازیکن شرایط سخت است.»

 

مدیرعامل پیشین استقلال تصریح کرد: «همدلی، زبان قهرمانی است. امیدوارم در فصل جاری از مظلومی حمایت شود و در تیم انسجام وجود داشته باشد.»

 

وی در پاسخ به این سوال که در اظهارنظری گفته بود مظلومی هر کاری می‌کند که به استقلال بیاید و حالا چطور از او حمایت می‌کند، گفت: «منظورم از آن گفتگو این بود که برخی مواقع با آمدن‌مان کمک می‌کنیم و برخی مواقع نیز با نیامدن. به مظلومی هشدار داده بودم حواسش را جمع کند که بازیکنان کلیدی فصل گذشته حفظ شوند وگرنه هم استقلال آسیب می‌بیند و هم خودش می‌سوزد.»

 

وی در خصوص اینکه ظاهرا با امیر قلعه‌نویی آشتی کرده است، عنوان کرد: «من و قلعه‌نویی دشمن نبودیم اما برخی مواقع اختلاف سلیقه بوجود می‌آید و این مسئله دلیل بر دشمنی نیست. من و قلعه‌نویی همدیگر را امسال و پارسال نشناخته‌ایم و با هم آشنا هستیم.»

 

فتح‌الله‌زاده در مورد اینکه در یک مراسم افطاری، قلعه‌نویی با علی نظری جویباری برخورد سردی داشته است، گفت: «متوجه این برخورد نشده بودم ولی باید از این مسائل گذشت. کاری کنیم که استقلال در فصل آینده نتیجه بگیرد.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها