کد خبر: ۳۲۶۹۰۹
زمان انتشار: ۱۳:۴۵     ۲۵ تير ۱۳۹۴
ستاره پرحاشیه استقلال در فصل آینده شماره 7 فرهاد مجیدی را بر تن خواهد کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبر ورزشی، جاسم کرار بعد از حرف و حدیث‌های فراوان در کردان حاضر شد و با تیم تمرین کرد. او که فصل قبل پیراهن شماره 13 را به تن می‌کرد، ظاهراً برای لیگ پانزدهم می‌خواهد شماره یکی از محبوب‌ترین چهره‌های تاریخ استقلال را به تن کند.

 

کرار که هنوز قراردادی با استقلال نبسته و فعلاً در انتظار پرداخت طلبش از سوی مسئولان استقلال است، می‌خواهد در فصل آینده پیراهن فرهاد مجیدی را به تن کند.

 

کرار که به پیراهن شماره 7 علاقه زیادی دارد، با فرزاد مجیدی تماس گرفته و از او خواسته تا اگر فرهاد اجازه دهد پیراهن شماره 7 را به تن کند. فرزاد هم در پاسخ به درخواست کرار گفته که فرهاد از پوشیدن شماره 7 توسط هافبک عراقی خوشحال خواهد شد چون او را بازیکنی باکیفیت و در حد و اندازه‌های بالا به لحاظ فنی می‌داند. به این ترتیب کرار در فصل آتی شماره 7 فرهاد مجیدی را برتن خواهد کرد.

 

کرار این موضوع را با مسئولان باشگاه استقلال هم در میان نهاده و موافقت آنها را نیز جلب کرده است. حالا این وسط می‌ماند فقط یک نکته؛ فرهاد مجیدی با شماره 7 استقلال در 4 دربی، 4 گل برای آبی‌ها زد و در پیروزی‌های مختلف این تیم نقش مهمی ایفا کرد.

 

همین گل‌ها باعث محبوبیت فراوان او شد و دیدیم که در نظرسنجی برنامه 90 فرهاد با اختلاف چشمگیر به عنوان محبوب‌ترین چهره باشگاه پرطرفدار استقلال در 20 سال گذشته انتخاب شد و همه می‌دانند هواداران پس از بازنشستگی چهره‌های محبوب‌شان به پیراهن آنها حساسیت ویژه‌ای نشان می‌دهند.

 

پیراهن شماره 7 پرسپولیس پس از علی پروین و تا امروز، به مدت 29 سال، تنها به تن چند چهره معدود رفته و به جز استیلی، بادامکی و علی‌عسگری هرگز برای یک فصل در اختیار کسی قرار نگرفت و تازه از این جمع نیز فقط استیلی با شماره 7 فیکس بود.

 

همین ماجرا برای شماره 8 نیز تکرار شده و پس از علی کریمی، مارکو اسچپانوویچ و مهدی دغاغله این شماره را برداشتند و اولی در یک فصل فقط یک بازی کرد و دومی جمع دقایق حضورش به یک بازی در یک فصل نرسید!

 

حال باید دید کرار چطور با حساسیت آبی‌ها روی شماره 7 کنار می‌آید. تجربه حضور قبلی او در لیگ ایران ثابت کرده کرار بر اعصابش مسلط نیست و این بدترین چیزی است که هواداران استقلال از صاحب شماره 7 توقع دارند.

 

به عبارت دیگر، آنها به شماره 7 به چشم ناجی تیم‌شان می‌نگرند و کرار برعکس بیشتر به تیم لطمه زده تا نجات بدهد!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها