يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۲۷۲۹۸
زمان انتشار: ۱۱:۵۲     ۳۰ تير ۱۳۹۴
نظری در پاسخ به این سوال که پس امسال کسی پیراهن شماره هفت را نمی‌پوشد گفت: مجیدی تازه دو سال است از فوتبال خداحافظی کرده و به نظرم اگر امسال این پیراهن را کسی نپوشد، بهتر است.

به گزارش پایگاه 598، علی نظری‌جویباری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس درباره اظهارات غلامرضا بهروان مبنی بر اینکه یازده باشگاه لیگ برتری حق شرکت در مسابقات را ندارند، اظهار داشت: جالب است از ١٦ تیم، ١١ باشگاه حق شرکت ندارند، پس بهتر است سازمان لیگ یک تورنمنت ١١ جانبه بیندازد و لیگ را بین این باشگاه‌ها برگزار کند.

وی افزود: البته راه دیگری هم وجود دارد، یک تورنمنت پنج‌جانبه بین تیم‌های غیربدهکار بیندازند و یک تیم را قهرمان لیگ برتر کنند تا اینگونه تکلیف باشگاه‌ها روشن شود.

معاون باشگاه استقلال در ادامه تاکید کرد: وقتی حق پخش یا پول بلیت‌فروشی را به ما نمی‌دهند، چگونه ما می‌توانیم بدهی خود را پرداخت کنیم؟ مگر غیر از این است که تمام باشگاه‌های دنیا از این دو مساله و تبلیغات درآمد دارند؟ تمام درآمد باشگاه‌ها در چند سال گذشته به ترانسفر بازیکنان برمی‌گردد که این اتفاق هم مدت‌هاست در فوتبال ما رخ نمی‌دهد.

نظری در ادامه گفت‌وگو با فارس تصریح کرد: من از آقای بهروان و تاج سوال می‌کنم که سال گذشته ٦٠ میلیارد و امسال نیز ١٠٠ میلیارد قرارداد امضا کردید، اما حق پخش استقلال و بلیت‌فروشی به ما پرداخت نشد. مگر غیر از این است که بازی‌های استقلال و پرسپولیس از تلویزیون پخش می‌شود؟ پس حق ما را بدهید تا ما هم بدهی‌ها را پرداخت کنیم.

به گزارش فارس، امروز خبری در رسانه‌ها منتشر شده مبنی بر اینکه نظری‌جویباری، فتح‌الله‌زاده و ماجدی پیراهن شماره هفت فرهاد مجیدی را بایگانی کردند، معاون ورزشی باشگاه استقلال در این باره گفت: من پیراهنی را بایگانی نکرده‌ام، ولی خواستم به احترام فرهاد مجیدی که یکی از بزرگان باشگاه استقلال است، این پیراهن چند سالی به بازیکن دیگری تعلق نگیرد، اما پیراهن باشگاه استقلال، ارث پدری کسی نیست و من اصلا چنین توصیه‌ای نکردم.

وی درباره مباحثی که بین کرار و مجیدی اتفاق افتاده است، گفت: اصلا بحثی بین این دو نفر نیست و نباید به این مسائل دامن زد. من همان‌طور که گفتم فقط خواسته‌ام این پیراهن چند سال به بازیکنی تعلق نگیرد.

نظری در پاسخ به این سوال که پس امسال کسی پیراهن شماره هفت را نمی‌پوشد گفت: مجیدی تازه دو سال است از فوتبال خداحافظی کرده و به نظرم اگر امسال این پیراهن را کسی نپوشد، بهتر است.

معاون باشگاه استقلال درباره آخرین وضعیت یعقوب کریمی نیز گفت: یعقوب کریمی با باشگاه سپاهان قرارداد دارد، ولی من معاون استقلال هستم و نمی‌توانم از طرف خودم قول مالی به کسی بدهم. باشگاه سپاهان ٢٥٠ میلیون تومان بابت رضایتنامه این بازیکن می‌خواهد و کریمی می‌گوید این مبلغ را باشگاه باید بدهد، اما اگر هیات‌مدیره موافقت کند، ما می‌توانیم این پول را بدهیم. به طور مثال ما با روزبه چشمی و میثم مجیدی توافق کردیم و گفتیم که پول رضایتنامه شما را به باشگاه‌های صبا و استقلال‌خوزستان می‌دهیم، ولی از قرارداد شما این رقم را کم می‌کنیم و آنها پذیرفتند، اما یعقوب کریمی این مساله را قبول ندارد و می‌گوید باشگاه این پول را بدهد و از قرارداد او هم کسر نشود که ما نمی‌توانیم این کار را بکنیم.

نظری درباره شایعه بازگشت بیک زاده به استقلال گفت: تا الان که با شما صحبت می‌کنم، مظلومی صحبتی در این باره با ما انجام نداده است.

وی درباره اینکه گفته می‌شود صادقی، بیک زاده و فروزان مثل یک کارمند در باشگاه استقلال فعالیت کنند، گفت: اصلا بحث کار و کارمندی نبود، این نفراتی که شما اسم بردید برای سال دوم با باشگاه استقلال قراردادی دارند که باید توافق مالی شود، چون این عزیزان در فهرست مظلومی از لحاظ فنی نیستند، ما به آنها اعلام کردیم می‌توانیم ماهانه به شما پنج میلیون تومان حقوق بدهیم و این مساله‌ای است که خودشان باید انتخاب کنند؛ یا تیم جدید خود را معرفی می‌کنند یا تصمیم دیگری می‌گیرند.

وی همچنین درباره زمان حضور پرو پیچ در ایران گفت: ما روز گذشته با مدیربرنامه‌های این بازیکن جلسه داشتیم و ان‌شاءالله او پنجشنبه برای تیمش بازی می‌کند و شنبه به تهران خواهد آمد.

نظری‌جویباری همچنین درباره اینکه آیا با آمدن دیگر بازیکن خارجی پرونده نقل و انتقالات بسته خواهد شد گفت: ما یک بازیکن لیگ برتری دیگر می‌توانیم جذب کنیم و باید ببینیم تکلیف یعقوب کریمی چه می‌شود، هر چه آقای مظلومی بگوید، همان را اجرا خواهیم کرد.

وی درباره اینکه ظاهرا کدورتش با امیر قلعه‌نویی برطرف شده است، گفت: مشکل خاصی نبود، با او تلفنی صحبت کردم و همه چیز برطرف شد و برای او نیز آرزوی موفقیت می‌کنم.

وی در پایان درباره پرداخت مطالبات بازیکنان و زمان آن گفت: ما در این باره جلسه خواهیم داشت و ان‌شاءالله در هفته آینده مطالبات بازیکنان را هم پرداخت می‌کنیم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها