کد خبر: ۳۲۸۱۳۱
زمان انتشار: ۱۱:۲۸     ۰۴ مرداد ۱۳۹۴
مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس گفت: پس ازاینکه دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی واگذار نشدند ما به عقب بازگشتیم.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، محمد رویانیان در خصوص واگذاری باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی اظهار داشت: ما باید در ابتدا تفاهم و وحدت در کلمه و عمل داشته باشیم ابتدا باید در خود دولت نگاه یکی باشد منظور من این دولت یا دولت قبلی نیست بلکه به صورت کلی می‌گویم در دولت‌ها نگاه یکی نیست.

 

وی ادامه داد: چهار مزایده برای واگذاری استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی برگزار شد اما در پایان نتیجه‌ای به دست نیامد. باید این نگاه‌ها یکی شود تا پس از آن بتوانیم به نتیجه برسیم.

 

مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه میرزایی مدیرعامل سابق سرخپوشان اعلام کرده که این تیم پیش از این خصوصی بوده، گفت: از اول انقلاب پرسپولیس جزء مالاینفک بنیاد مستضعفان بود و به علت اینکه این تیم نمی‌توانست تیم‌داری کند به بخش خصوصی داد این مسئله مربوط به 20 سال پیش می‌شود و دوباره در آن سال‌ها این باشگاه به دولت واگذار شد. این مسائل برای 10-15 سال پیش است که دادگاه هم رأی را به نفع دولت داده است.

 

رویانیان در خصوص بدهی‌های باشگاه پرسپولیس تأکید کرد: بدهی قبل از ما وجود داشته و مربوط به سال 75 می‌شود بعد از ما هم یک بدهی معمولی بود که البته آن مسئله را بزرگ کردند.

 

وی در مورد بدهی پرسپولیس در زمان خودش و مبالغی که اعلام شده گفت:‌ از مبالغ اعلام شده ناراحت شده بودم و حتی بابت برخی از آنها شکایت هم کردم. باید یکسری مسائل را در نظر گرفت. اگر برخی بدهی‌ها از جمله پرونده ژوزه در فیفا و برخی دیگر را کنار هم قرار دهیم احتمالاً‌ 13 میلیارد در سه سال شود که البته هر سال 70-80 میلیارد هزینه شده است.

 

مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس در خصوص شرایط کنونی این باشگاه گفت: پس از اینکه بحث واگذاری منتفی شد ما دوباره به عقب بازگشتیم هم اکنون باید بار دیگر یک مدیرعامل انتخاب شود و پس از کش و قوس‌های فراوان و قرض کردن از این و آن تیم را ببندد. تازه این اتفاق در حالی است که اگر مدیرعامل 5-6بار تغییر نکند.

 

وی افزود: ابتدا باید نگاه‌ها را یکی کنیم تا مشکلات برطرف شود و به نتیجه واحد برسیم. یک بار بیایند دولتی‌ها بنشینند و بگویند بسم‌الله می‌خواهیم خصوصی کنیم و یا بگویند قصد خصوصی‌سازی نداریم. شفاف این مسائل را بگویند چرا که بهترین راه است.

 

رویانیان خاطرنشان کرد: این که هم اکنون مجلس به این مسئله رسیدگی می‌کند بسیار خوب است چرا که مجلس امور مردم را باید دنبال کند و این دو تیم هم برای مردم هستند هم اکنون گام درستی را طی می‌کنند و باید از ابتدا این مسیر انجام می‌شد.

 

وی در مورد اینکه فکر نمی‌کند به علت نزدیک بودن به انتخابات مجلس دست به چنین کاری زده گفت: هم اکنون دولت به هر قیمتی که شده باید دو تیم را نگه دارد اگر خلاف هم کند باید امور این دو تیم را انجام دهد مجلس هم موظف است که این کار را انجام دهد چرا که خصوصی‌سازی نشده است. من هم اکنون اینگونه اقدامات را برای انتخابات را نمی‌بینم چرا که نه مجلس و نه دولت راهی جز این ندارند و باید تکلیف باشگاه را مشخص کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها