کد خبر: ۳۲۸۳۴۹
زمان انتشار: ۱۰:۳۷     ۰۵ مرداد ۱۳۹۴
مهاجم فصل گذشته تیم پرسپولیس گفت:حتما باید از گرسنگی بمیرم تا بپذیرند که پول ندارم؟
به گزارش پایگاه 598 به نقل از کاپ، محمد عباس زاده درباره جلسه امروز خود با علی اکبر طاهری در باشگاه پرسپولیس اظهار داشت:من تا دیروز دنبال رضایت نامه بودم اما از امروز دیگر دنبال رضایت نامه نیستم.در حال حاضر همه تیم ها لیست شان پر شده است. علی دایی به من لطف داشت و پیشنهاد داد که من به تیم صبا بروم اما وقتی نتوانستیم رضایت نامه ام را بگیرم، محمد قاضی را جذب کرد.

 

وی ادامه داد: من در جلسه امروز حرف های جالبی شنیدم.ب ه من گفتند چرا تا به حال سر تمرین نرفته ای. در صورتیکه به باشگاه گفتم به همه بازیکنان زنگ زده اند و به تمرین رفتند اما من را در لیست مازاد قرار داده بودند. من یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارم و باید 20 درصد به قراردادم اضافه شود. مسولان باشگاه به من می گویند ما تو را دوست داریم و می خواهیم بمانی. حتی می گویند که مردم به من علاقه زیادی دارند.

 

عباس زاده خاطرنشان کرد: قرار شد امشب طاهری با برانکو صحبت کند و در صورت تایید برانکو، از فردا به تمرین پرسپولیس بروم.

 

وی درباره اینکه گفته بود نان شب برای خوردن ندارد گفت: من واقعیت را گفتم. حتما باید از گرسنگی بمیرم تا بپذیرند که پول ندارم؟ وقتی برای دریافت رضایتنامه ام می روم می گویند باید پول بدهی. فکر می کنم مظلوم واقع شده ام. نه تنها پول من را نداده اند بلکه طلب پول هم می کنند.

 

عباس زاده درباره اینکه محمود خوردبین گفته بود عباس زاده ظرفیت پدیده شدن را نداشت خاطرنشان کرد: خوردبین بزرگ تر من است و احترامش واجب است. اما زمانیکه من پدیده شدم هنوز خوردبین در پرسپولیس نبود. محمد عباس زاده هیچ گاه حاشیه ای نداشته است به جز آن یک مورد در زمان درخشان که از روی بچگی بود. وقتی من بچگی می کنم بزرگتر نباید خرابم کند. امیدوارم خوردبین نظرات مردم را درباره من ببیند. 4 روز است به خوردبین زنگ می زنم اما او پاسخم را نمی دهد. فقط یک بار گفت تماس می گیرم اما خبری نشد. من به شاگردی برانکو افتخار می کنم و دوست دارم او من را پذیرا باشد. سعی می کنم دید این مربی را نسبت به خودم عوض کنم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها