کد خبر: ۳۲۹۴۳۸
زمان انتشار: ۱۱:۱۰     ۱۱ مرداد ۱۳۹۴
مربی تیم ملوان گفت: «اگر نتایج خارج از زمین رقم می خورد،‌ پس قهرمانی ذوب آهن در جام حذفی نیز با همین عوامل رقم خورده است .»
به گزارش پایگاه 598، اکبر محمدی در رابطه با غیبت قلعه نویی و شایعه تعطیلی تمرینات ملوان اظهار داشت: «به هیچ وجه تمرینات ما تعطیل نشده است. امروز ریکاوری کردیم و از فردا نیز برای بازی استقلال استارت تمرینات تاکتیکی را می زنیم. تکلیف حضور قلعه نویی نیز تا روز دوشنبه مشخص می شود و بعد از آن تمام مباحث شفاف و روشن خواهد بود.»

 

وی در پاسخ به این سوال که در بازی با ذوب آهن قلعه نویی هدایت ملوان را برعهده داشت،‌ عنوان کرد: «با اینکه قلعه نویی روی سکوها بود اما همه چیز از جمله ترکیب،‌ مباحث تاکتیکی و حتی تعویض ها نیز با نظر او انجام شد. همین حالا هم تمرینات را با دستورات قلعه نویی پیش می بریم و او همه چیز را زیر نظر دارد. امیدوارم که هر چه زودتر این مشکل حل شود. قلعه نویی به فکر بازیکنان ملوان است و اصلا اینطور نیست که بحث شخصی داشته باشد. او این همه سال تجربه کسب کرده و می داند که با این شرایط تیم در میانه راه به مشکل می خورد.»

 

مربی تیم فوتبال ملوان در خصوص رویارویی با استقلال تصریح کرد:‌ «این دیدار مثل همه بازی های دیگر 3 امتیاز دارد اما شاید به واسطه حضور قلعه نویی در ملوان دارای حساسیت های خاصی باشد. به هر حال استقلال تیم خود قلعه نویی است و شناخت او از استقلال می تواند کمک زیادی به ما کند. امیدوارم همانطور که در گام اول توانستیم ذوب آهن را شکست دهیم در بازی دوم هم موفق باشیم. البته استقلال در مقابل سیاه جامگان نشان داد که در آمادگی خوبی به سر می برد.»

 

محمدی در واکنش به این شایعه که قلعه نویی از روی عمد نمی خواهد مقابل استقلال روی نیمکت بنشیند تا در صورت باخت تقصیر را بر گردن نگیرد،‌ گفت: «اصلا اینطور نیست و این موضوع را من به شدت رد می کنم. فوتبال حرفه ای شده و اگر قرار به این موضوعات باشد که هیچ مربی نباید مقابل تیم سابقش روی نیمکت باشد. قطعا ماجرای حضور قلعه نویی در ملوان تا 2 روز آینده مشخص می شود. در حال حاضر هم فشار زیادی روی من است و امیدوارم هر چه زودتر سرمربی به تیم اضافه شود.»

 

وی در پاسخ به این سوال که در صورت جدایی احتمالی قلعه نویی او حاضر به ادامه کار در انزلی هست یا خیر، بیان داشت: «به هیچ وجه حاضر نیستم بدون قلعه نویی در ملوان بمانم. در واقع اصلا به نبودن قلعه نویی فکر نمی کنم چون من با او به اینجا آمدم و دلیلی ندارد که اگر قرار به رفتن است، من بمانم. با این حال امیدوارم همه چیز خیلی زود حل شود.»

 

مربی ملوان در واکنش به صحبت های گل محمدی مبنی بر اینکه نتایج بیرون از زمین رقم می خورد، اذعان داشت:‌ «برای یحیی گل محمدی واقعا متاسفم. چمن ورزشگاه انزلی هیچ مشکلی نداشت. مگر ورزشگاه فولادشهر چطور چمنی دارد که این آقایان اینطور درباره چمن ورزشگاه صحبت می کنند. به نظرم اینطور صحبت کردن درباره داور و زمین مسابقه اصلا درست نیست و من هم اجازه نمی دهم که زحمات یک تیم را زیر سوال ببرند.»

 

وی در پایان گفت:‌ «اگر واقعا نتایج بیرون از زمین رقم می خورد که قهرمانی جام حذفی ذوب آهن هم با همین عوامل بیرونی رقم خورده است. ما با شایستگی توانستیم ذوب آهن را شکست دهیم. در ضمن یک صحنه دروازه بان آنها توپ را بیرون از محوطه جریمه لمس کرد و ما می توانستیم به گل برسیم اما هیچ اعتراضی نکردیم.»

منبع : جام نیوز
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها