کد خبر: ۳۳۰۵۱۲
زمان انتشار: ۱۷:۰۴     ۱۵ مرداد ۱۳۹۴
نماینده مردم کهنوج در مجلس با اشاره به سخن اخیر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره روستاییان گفت:‌ باید به حال این گونه اظهار نظرها درباره طبقه بزرگی از ملت تأسف خورد.

به گزارش پایگاه 598، حجت‌الاسلام محمدرضا امیری نماینده مردم کهنوج در مجلس شورای اسلامی درباره اظهارات اخیر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام که گفته است بعضی تا دیروز در کوچه روستا‌ی‌شان می‌گشتند، امروز انقلابی شده‌اند، گفت: بسیاری از انقلابیون از روستا برخاستند.

وی با یادآوری جمله بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در وصف کوخ‌نشینان، افزود: منظور امام(ره) همین روستاییانی بود که امروز آقای هاشمی به آنها توهین می‌کند.

امیری در ادامه گفت: امروز تولید کشور توسط روستائیان صورت می‌گیرد؛ کشاورزی و دامداری کشور را آنها می‌چرخانند؛ اگر جنگی صورت گیرد این روستائیان هستند که در صف اول از کشور دفاع می‌کنند، نه آنهایی که به محض اینکه کشور مورد تهدید واقع می‌شود یا تحت فشار قرار می‌گیرد به پاریس و لندن می‌روند.

نماینده مردم کهنوج در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: واقعاً باید بابت این گونه حرف‌ زدن درباره طبقه بزرگی از ملت تأسف خورد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها