کد خبر: ۳۳۰۶۷۰
زمان انتشار: ۱۱:۰۱     ۱۷ مرداد ۱۳۹۴
لژیونر تیم ملی فوتبال گفت: «از چند باشگاه در کشورهای ترکیه، روسیه، پرتغال، هلند و اتریش پیشنهاد داشتم و با مسئولان باشگاه پانیونیوس به توافق رسیدم.»
به گزارش پایگاه 598، کریم انصاری فرد پس از دادن تست پزشکی با مسئولان باشگاه پانیونیوس به توافق نهایی رسید تا برای فصل آینده در لیگ یونان توپ بزند.

 

او در همین ارتباط اظهار داشت: «در طول این مدت پیشنهاد چند باشگاه اروپایی را بررسی کرده تا بالاخره با مشورت مدیر برنامه هایم پانیونیوس را انتخاب کردم. در ابتدا تصور نمی کردم که یونان چنین فضایی داشته باشد اما وضعیت یونان از لحاظ فرهنگی و امکانات رفاهی خیلی بهتر از آن چیزی بود که تصور می کردم.»

 

انصاری فرد در مورد پیشنهادات دیگرش چنین گفت: «از چند باشگاه در کشورهای ترکیه، روسیه، پرتغال، هلند و اتریش پیشنهاد داشتم که اتفاقا آخرین پیشنهاد به باشگاه آدمیرا واکر برمی گردد. از آنجایی که با مسئولان باشگاه پانیونیوس به توافق رسیدم نتوانستم برای بررسی پیشنهاد اتریشی راهی وین شوم. به هر حال از انتخاب باشگاه یونانی نگران نیستم و امیدوارم که بتوانم فصل فوتبالی خوبی را در یونان داشته باشم.»

 

باشگاه جدید انصاری فرد مهاجمان سرشناس و چندان مطرحی ندارد. وی در این خصوص گفت: «مسئولان باشگاه پانیونیوس برای جذب من اصرار داشتند و فکر می کنم بزرگترین دلیل این بود که آنها مهاجم مورد نظرشان را پیدا نکرده بودند. به هر حال از اعتماد مسئولان این باشگاه خوشحالم و امیدوارم که مسائل باشگاه اوساسونا برایم در یونان تکرار نشود. به دلیل مشکلاتی که در باشگاه اوساسونا برایم پیش آمده بود کمتر فرصت بازی کردن به دست آوردم و همین باعث شد تا از لحاظ فوتبالی به آن چیزی که دلم می خواست نرسم.»

 

هر چند که کریم دوست ندارد که در مورد بعضی از مسائل و اتفاق های فوتبال ایران صحبت کند اما از او در مورد ماجرای مذاکره اش با یکی از باشگاه های لیگ برتری سوال شد، که چنین جواب داد: «دوست ندارم که در مورد این قضایا صحبت کنم اما برخلاف اتفاق هایی که افتاده بود دوستان مسائلی را مطرح کردند که فقط باعث دلخوری من شد. در حالی که دوستان بارها به من و حتی نزدیکانم زنگ زده بودند، عنوان کردند که کریم انصاری فرد را نمی خواهیم! شاید باورتان نشود ولی من در تمام این مدت هیچ صحبتی با این آقایان انجام نداده بودم و اگر تا امروز سکوت کردم و حرفی نزدم فقط به احترام این دوستان و فوتبال کشورم بود.»

 

انصاری فرد در پایان تاکید کرد: »بعد از اینکه با باشگاه اوساسونا قرارداد بستم تصمیم گرفتم که کارم را در فوتبال اروپا دنبال کنم. حالا که من در مسیر حرفه ای شدن قرار گرفته ام دوست ندارم تا از این موضوع فاصله بگیرم و ترجیح می دهم تا کارم را در اروپا ادامه دهم.»

منبع : جام نیوز
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها