کد خبر: ۳۳۰۸۳۴
زمان انتشار: ۱۸:۵۴     ۱۷ مرداد ۱۳۹۴
پخش یک برنامه جدید ویژه جوانان با عنوان"مثبت 17" از امروز 17 مرداد ساعت آغاز می‌شود.
به گزارش پایگاه 598، برنامه"مثبت 17"محصول گروه اجتماعی شبکه یک سیماست که ساختاری ترکیبی دارد و از شنبه تا چهارشنبه هر روز به مدت 60 دقیقه از ساعت 17 الی 18 به شکل زنده به روی آنتن می‌رود.
 
سهیل سلیمانی تهیه‌کننده برنامه "مثبت 17"اعلام کرد: این برنامه یک مجله تصویری برای نسل جوان امروز است و قرار است در آن موضوعاتی که مربوط به همین قشر از جامعه است، نیز پوشش داده شود. در این برنامه هر روز یک جوان موفق را به همراه خانواده به برنامه می‌آوریم و به مردم معرفی می‌کنیم، حال این جوان می‌تواند حتی یک چوپان موفق هم باشد یا جوانی که یک شرکت دانش بنیان را به راه انداخته است. به نوعی ما جوانان را نه صرفا از پایتخت بلکه از تمام نقاط کشور به"مثبت 17" دعوت می‌کنیم.
 
وی درباره آیتم‌های برنامه"مثبت 17" توضیح داد: این برنامه از آیتم‌های مختلفی تشکیل شده که آیتم تکنولوژی، تریبون آزاد و مروری بر تحولات روز جامعه از جمله این موضوعات است. این برنامه هر هفته یک موضوع ثابت و واحد را دنبال می‌کند و روزانه یک موضوع مجزا دارد. موضوعات هفتگی «مثبت 17» شامل آیتم‌های کلی از جمله اوقات فراغت، امید به آینده، بطالت، عشق و ایمان، مطالعه و نگاه جوانان به مقولات مختلف زندگی، می‌شود ولی موضوعات روزانه به اتفاقاتی که همان روز در حوزه جوانان در جامعه رخ می‌دهد، بستگی دارد که این اتفاق می‌تواند سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و اقتصادی باشد.
 
او همچنین تاکید کرد: "مثبت 17" یکی از برنامه‌های تعاملی تلویزیون با بیننده است که اپلیکیشن، سایت و پیامک برنامه از اولین روز برای بینندگان رونمایی خواهد شد و مخاطبان می‌توانند درباره موضوعات هفتگی و روزانه از طریق راه‌های ارتباطی، نظراتشان را به برنامه منتقل کنند و سپس نظرشان را به طور زنده بر روی مونیتورهای داخل استودیو تماشا کنند و اینگونه در برنامه مشارکت کنند.
 
این تهیه‌کننده سپس بیان کرد: برنامه «مثبت 17» دو مجری خواهد داشت که نجمه جودکی مجری مستر برنامه است و یک مجری دیگر هم داریم که به زودی انتخاب خواهد شد. پخش این برنامه که جایگزین برنامه «شهرآورد» شده است، تا پایان سال ادامه خواهد داشت و در صورت صلاح‌دید مدیران شبکه یک، برای سال آینده هم پخش خواهد شد.
 
سلیمانی در ادامه درباره علت انتخاب نام "مثبت 17" برای برنامه‌اش توضیح داد: در عرف جهانی، تعریف جوانی از سن 17 سالگی شروع می‌شود ولی ما 17+ را انتخاب کردیم؛ چراکه معتقدیم جوانی خیلی از مردم می‌تواند به دل باشد نه به عدد سالها.
 
تهیه‌کننده "مثبت 17" همچنین از انتخاب چهره جوان برتر هفته، ماه و سال در برنامه‌اش خبر داد و گفت: در پایان هر روز و با رای بینندگان، به مهمان برنامه رای داده می‌شود و از این طریق جوانان موفق و برتر هر هفته، ماه و سال را به مردم معرفی می‌کنیم. این برنامه از یک تیم کارشناسی و اتاق فکر متشکل از برنامه‌سازان تلویزیونی، نویسندگان، روزنامه‌نگاران و تعدادی جوان دانشجو در حوزه‌های گوناگون تشکیل شده است که موضوعات هفته و روز را انتخاب و براساس آن جوانان موفق در موضوعات مختلف را در اقصی نقاط کشور شناسایی و دعوت می‌کنند.
 
سلیمانی در پایان اظهار کرد: امیدوارم برنامه "مثبت 17" با آغاز پخشش بتواند با مخاطبان جوان خود ارتبارط نزدیک و دو سویه برقرار کند و از همه مردم به خصوص جوانان درخواست می‌کنم با اعلام نظرها و پیشنهادها به ما در پیشبرد بهتر برنامه کمک کنند.

منبع: میزان

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها