کد خبر: ۳۳۱۰۴۱
زمان انتشار: ۱۳:۴۷     ۱۸ مرداد ۱۳۹۴
این عین واقعیت است که ذوب آهن حریف این هفته استقلال هیچ وقت در هفته های سوم ادوار لیگ برتر حریف سرخابی ها نشده است.
به گزارش پایگاه 598، ذوب آهن قهرمان جام حذفی فوتبال ایران در دو ایستگاه ابتدایی لیگ برتر به ملوان بندر انزلی و سپاهان با نتیجه مشابه 0-1 باخت تا عصر جمعه مقابل آبی های پایتخت انگیزه های ویژه داشته باشد.

با تمام این اوصاف از نگاه تاریخ و آمار، ذوبی ها هیچ وقت موفق نشده اند در هفته سوم ادوار لیگ از پس سرخابی ها بر بیاییند.

تیمی که هفته سوم هرگز حریف سرخابی‌ها نشده

* صلح در برخورد اول

ذوب آهن اولین بار در لیگ دهم زمانی که پرویز مظلومی هدایت استقلال را بر عهده داشت با قرعه آبی ها-در هفته سوم لیگ- برابر این تیم قرار گرفت. پنجشنبه 14 مرداد ماه سال 1389 ذوب آهن میزبان نه تنها موفق به شکست دادن آبی ها نشد بلکه تا دقیقه 79 با گل فرهاد مجیدی(39) به یک قدمی باختن رسیده بود.

5 سال و 4 روز قبل – در نهایت – این مدافع پیش تاخته نصف جهانی ها سید محمد حسینی بود که با گل خود مانع از شکست ذوب آهن برابر استقلال پرویز مظلومی شد.

استقلال هیچ هفته سومی ذوب  نشده

* شکست مقابل قهرمان
آبی

اما دومین قرعه نبردهای "هفته سومی" ذوب آهن و استقلال در لیگ دوازدهم از سبد برنامه های لیگ برتر برداشته شد. این بار تعویض های طلایی امیر قلعه نویی در دقیقه 84 جواب داد. سه شنبه 10 مرداد ماه سال 91 میثم بائو تازه وارد از راست پاسی عالی را روانه دروازه میهمان آبی ها کرد تا امین منوچهری گل 3 امتیازی اش را برای تیمی بزند که در نهایت قهرمان جام دوازدهم شد.

* باخت مقابل قرمزها
به گزارش مشرق، ذوب آهن یک مرتبه هم در ایستگاه سوم ادوار لیگ برتر با قرعه پرسپولیس روبرو شد. نصف جهانی ها 11 ماه و 25 روز قبل- در لیگ چهاردهم – به تهران آمدند تا نتیجه ای قابل قبول را برابر پرسپولیس بگیرند. با این حال تک گل دقیقه 73 مهدی طارمی شاگردان یحیی گل محمدی را دست خالی به دیار زاینده رود برگرداند.

به این ترتیب ذوب آهن در ناکامی های "هفته سومی" خود مقابل سرخابی ها هت تریک کرد تا جمعه در ایستگاه سوم لیگ پانزدهم سایه ای سنگین را روی سر خود احساس کند.
منبع : مشرق
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها