أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۳۳۱۰۶
زمان انتشار: ۰۹:۵۹     ۱۱ دی ۱۳۹۰
جمهوري اسلامي ايران از تمامي سازمان‌ها و مجامع بين‌المللي و منطقه‌اي به ويژه سازمان همكاري‌هاي اسلامي و علي‌الخصوص كميته قدس شريف وابسته به اين سازمان كه هدف از ايجاد آن سيانت از سرزمينهاي اسلامي در برابر جنايات رژيم صهيونيستي بوده است مي‌خواهد تا در چارچوب مسئوليت‌هاي خود، براي مقابله با اين اقدام ضد حقوق بشري، برخوردي قاطعانه داشته باشند.
سخنگوي وزارت امور خارجه كشورمان، بررسي قانون اعلام قدس شريف در كنست رژيم صهيونيستي به عنوان پايتخت يكپارچه «كيان يهودي» را به شدت مردود دانست و آن را تجاوز جدي به حقوق تاريخي و ابدي مردم فلسطين ذكر كرد.

به گزارش ايسنا رامين مهمان‌پرست خاطرنشان كرد : به اعتقاد جمهوري اسلامي ايران اين روند خطرناك ، گام ديگري در يهودي‌سازي كامل مقدسات اسلامي بوده و بار ديگر ماهيت نژادپرستانه رژيم صهيونيستي و هتك حرمت مقدسات اديان الهي را آشكار مي‌سازد كه اين مسئله ، نشانه اطمينان آنان به سكوت جامعه جهاني و عدم واكنش عملي مناسب توسط كشورهاي منطقه مي‌باشد.

مهمان‌پرست افزود : جمهوري اسلامي ايران از تمامي سازمان‌ها و مجامع بين‌المللي و منطقه‌اي به ويژه سازمان همكاري‌هاي اسلامي و علي‌الخصوص كميته قدس شريف وابسته به اين سازمان كه هدف از ايجاد آن سيانت از سرزمينهاي اسلامي در برابر جنايات رژيم صهيونيستي بوده است مي‌خواهد تا در چارچوب مسئوليت‌هاي خود، براي مقابله با اين اقدام ضد حقوق بشري، برخوردي قاطعانه داشته باشند.

سخنگوي وزارت خارجه كشورمان همچنين تاكيد كرد : همزمان با اقدامات فوق ، ضرورت دارد مردم آزاده و طرفدار حق و عدالت با تاكيد بر قدس شريف به عنوان نماد همبستگي اديان الهي ، از تمامي ظرفيت‌هاي خود براي دفاع از اين مكان مقدس استفاده كرده و با اقدامات تجاوزگرانه رژيم صهيونيستي ، برخورد موثر نمايند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها