کد خبر: ۳۳۲۰۹۴
زمان انتشار: ۱۲:۳۶     ۲۴ مرداد ۱۳۹۴
کریستیانو رونالدو پس از حدود 10 روز دست و پنجه نرم کردن با مصدومیت کمر، حالا به اوج آمادگی برای اولین بازی فصل رئال برابر اسپورتینگ خیخون رسیده است.
به گزارش پایگاه 598، رونالدو 10 روز پیش و پس از بازگشت از مراسم ازدواج ژرژ مندس(مدیر برنامه هایش) به دلیل مصدومیت کمر نتوانست کاروان رئال را برای سفر به مونیخ همراهی کند و تورنمنت آئودی کاپ را از دست داد. او همچنین نتوانست ابتدای هفته گذشته، رئال را در بازی دوستانه برابر والرنگای نروژ همراهی کند و همراه با راموس در مادرید ماند و به فیزیوتراپی پرداخت.

روز گذشته اما پس از مدت ها، رونالدو در بهترین وضعیت ممکن در تمرین رئال حضور یافت و در بازی درون تیمی همچون روزهای اوجش، جنگنده، جدی و در فرم 100 درصدی ظاهر شد. او با عملکردش، بنیتس و همه بازیکنان رئال مادرید را سورپرایز کرد و حالا همه دانند که او برای مصاف با اسپورتینگ خیخون در اولین بازی فصل که روز یکشنبه 1 شهریور در ورزشگاه ال مولینون برگزار خواهد شد، در بهترین شرایط بدنی و ذهنی قرار دارد.

طبق ادعای مارکا، بنیتس قصد دارد امسال بیشتر از سال های گذشته به رونالدو استراحت بدهد؛ با این حال بارهم رونالدو کمتر از سایر بازیکنان به استراحت خواهد پرداخت؛ چرا که بنیتس خیلی خوب می داند که رئال مادرید بدون رونالدو، حلقه مفقوده اثرگذاری خواهد داشت.

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها