کد خبر: ۳۳۲۲۳
زمان انتشار: ۱۹:۲۱     ۱۱ دی ۱۳۹۰
تصاویر نشان می‌دهد نظامیان آمریکایی با پرتاب نارجک به سمت یک سگ ولگرد در عراق و منفجر‌کردن آن، اسباب تفریح خود را فراهم می‌کنند.
فارس: اخیرا فیلم ویدئویی در اینترنت منتشر شده که نشان می‌دهد سربازان آمریکایی در یکی از شهر‌های عراق به منظور فراهم کردن وسایل تفریح و شوخی خود یک سگ ولگرد را با نارنجک منفجر می‌کنند.

در حالی که سربازان آمریکایی که مداوم و پیوسته در حال خنده هستند، تصاویر نشان می‌دهد پس از انفجار نارنجک، سگ در میان شعله‌های آتش برای فرار از مهلکه دست و پا می‌زند.

روزنامه دیلی‌میل گزارش داد انتشار این فیلم بار دیگر اعتبار عملیات نظامی آمریکا در خاورمیانه را زیر سوال برده و تردید‌ها درباره توانایی ارتش آمریکا برای برقراری ارتباط با ساکنان بومی را افزایش داد.

پیش از این فیلمی در اینترنت منتشر شده بود که نشان می‌داد چند سرباز امریکایی در یک شرط بندی به طرز بی رحمانه ای یک گوسفند را با ضربات چوب به سرش می‌کشند و با این ضربات حیوان را فلج می‌کنند.

گزارش‌های رسیده حاکی است سربازان آمریکایی در پایگاه‌های نظامی خود در منطقه برای خود اینگونه سرگرمی ایجاد می‌کنند و با زجرکش‌کردن حیوانات بیچاره برای خود جشن برپا می‌کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها