کد خبر: ۳۳۲۷۳۸
زمان انتشار: ۱۱:۴۴     ۲۶ مرداد ۱۳۹۴
پیشکسوت استقلال گفت: «آن روزهایی که می‌گفتم مربی ایرانی نیاید و مربی خارجی بیاورند، مظلومی باید فکر این روزها را می‌کرد.»
به گزارش پایگاه 598، حسن روشن مانند فصل گذشته پیش بینی می‌کند امسال هم استقلال به جایی نمی‌رسد و حتی نمی‌تواند سهمیه آسیایی کسب کند. به نظر اسطوره آبی‌ها برای دیدن قهرمانی این تیم باید دو، سه سال دیگر صبر کرد.

 

روشن به زوج قدیمی پرویز مظلومی و منصور پورحیدری روی نیمکت‌ استقلال اشاره می‌کند و امیدوار است با این ترکیب تفکرات 15 سال پیش فوتبال در تیم حاکم نشود. هر چند خودش بعید می‌داند این زوج و تفکرات‌شان تغییری کرده باشد. وی کماکان به اخراج جاسم کرار اصرار دارد و تلاش برای ماندن او را کار دلال‌ها می‌داند.

 

اظهارات روشن را در ادامه می خوانید:

 

* بازی با ذوب‌آهن چطور بود؟

- ذوب‌آهن عالی بود و تیمش روز به روز بهتر هم می‌شود. ما هم که بد بودیم و بازی بدی انجام دادیم. این تیم مشکلات زیادی دارد.

 

* پس کلا از عملکرد استقلال راضی نیستید؟

- اگر بخواهی حقیقت را بگویی نمی‌شود و از طرف دیگر نمی‌شود تملق‌گویی و چاپلوسی کرد. استقلالی‌ها باید واقعیت را قبول کنند. واقعیت این است که تیم مشکلات زیادی دارد. مثلا مشکل بدنی دارند و خط دفاع هم ناهماهنگ است. اما یک صحنه در تلویزیون دیدم که برایم خیلی جالب بود.

 

* چه صحنه‌ای؟

- در یک لحظه منصور پورحیدری و پرویز مظلومی را کنار هم نشان داد که در حال صحبت و مشورت کردن با هم بودند. وقتی این تصویر را دیدم یاد 15 سال پیش افتادم. حالا نمی‌دانم افکارشان هم برای همان 15 سال پیش است یا نه. البته بعید می‌دانم تفکرات آن‌ها نسبت به گذشته تغییری کرده باشد.

 

* استقلال در هر سه بازی نیمه مربیان که همان 45 دقیقه دوم است عملکرد خوبی نداشته؟

- این مشکل به خاطر ضعف بدنی است، بچه‌ها هنوز ناهماهنگ و ناآماده هستند.

 

* مصدومیت جاسم کرار هم بسیار شبهه برانگیز بود!

- اسم این بازیکن را دیگر جلوی من نیاورید. باید او را از تیم بیرون کنند. به نظرم دلال‌ها نقش زیادی در ماندن او دارند.

 

* با این شرایط پیش بینی شما از آینده استقلال چیست؟

- قبل از اینکه بازی‌ها شروع شود گفتم استقلال و پرسپولیس بحران زده هستند و تا دو، سه سال دیگر هیچی نمی‌شوند. این حرف من برای حالا نیست. هنوز هم سر حرفم هستم.

 

* یعنی نباید روی موفقیت و قهرمانی استقلال حساب باز کرد؟

- اصلا نباید روی قهرمانی تیم حساب باز کرد.

 

* اما اگر استقلال نتیجه نگیرد به احتمال زیاد مظلومی را برکنار می‌‌کنند.

- خود مظلومی گفته امسال سهمیه می‌گیرند،‌ سال بعد قهرمان ایران می‌شوند و سال سوم قهرمانی آسیا را کسب می‌کنند. اما من می‌گویم امسال نمی‌توانند سهمیه هم کسب کنند. مظلومی آن روزهایی که می‌گفتم مربی ایرانی نیاید و مربی خارجی بیاورند باید فکر این روزها را می‌کرد. حالا هم باید پای تبعات انتخاب و تصمیم‌اش بایستد و پاسخگو باشد.

منبع : روزنامه گل

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها