کد خبر: ۳۳۲۷۴۰
زمان انتشار: ۱۱:۴۴     ۲۶ مرداد ۱۳۹۴
خبر اعتراف ستاره سابق پرسپولیس به استقلالی بودنش برای وی دردسر شد و این بازیکن سپاهان به شدت شاکی است.
به گزارش پایگاه 598، این که محمدرضا خلعتبری استقلالی چند آتشه است و همیشه دوست داشته پیراهن آبی را بپوشد اما قسمت نشده چیزی نیست که رفقای نزدیک وی ندانند اما از وقتی خلعت یک فصل برای پرسپولیس بازی کرد، دیگر کسی درباره استقلالی بودن او حرفی نزد تا این که هفته گذشته قبل از بازی حساس سپاهان و پرسپولیس خبری منتشر شد که خلعتبری در جمع رفقای خود اعتراف کرده من با این که برای پرسپولیس بازی کردم، استقلالی هستم و اگر برای سپاهان گل بزنم شادی می کنم.

 

این خبر در فضای مجازی پیچید و باعث دلخوری پرسپولیسی ها از خلعتبری شد. حالا هم خلعتبری به شدت شاکی است و می گوید من دوستانه و نه برای انتشار در رسانه ها گفتم استقلالی هستم و فقط برای پرسپولیس بازی کردم و قرار نبود این حرف رسانه ای شود.

 

به هر حال هواداران پرسپولیس با دلخوری درباره خلعت حرف می زنند و می گویند خلعتبری حتی اگر از بچگی استقلالی بود هم باید حرمت یک فصل حضور در پرسپولیس را نگه می داشت و به حرمت این که باشگاه پرسپولیس او را از بازی اجباری در لیگ جعلی امارات نجات داد، با گلزنی برای سپاهان مقابل پرسپولیس، آنگونه شادی نمی کرد.

 

خلعتبری زمانی به پرسپولیس پیوست که با عجمان قرارداد بسته بود و ناگهان اماراتی های بی چشم و رو نام لیگ فوتبال شان را به نام جعلی و تقلبی خلیج ع ر ب ی تغییر دادند و به خیال خام خود به خلیج تا ابد فارس اهانت کردند.

 

گفتنی است، خلعتبری در حالی که چاره ای جز حضور اجباری در این لیگ جعلی و ضد ایرانی نداشت، با پیگیری رویانیان مدیرعامل وقت پرسپولیس قراردادش را با عجمان فسخ کرد و به پرسپولیس پیوست.

منبع : رادنیوز

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها