کد خبر: ۳۳۲۸۳۴
زمان انتشار: ۱۴:۰۳     ۲۶ مرداد ۱۳۹۴
علیرضا منصوریان از اینکه شایعه کناره گیری اش از نفت تهران منتشر شده حسابی ناراحت است. از اینکه شایعات خیلی زود در فضای مجازی منتشر می شود و البته خیلی ها آن را باور می کنند.
به گزارش پایگاه 598، با علیرضا منصوریان سرمربی نفت تهران که تیمش از سه هفته اول لیگ برتر تنها دو امتیاز گرفته است درباره همه مسایل نفت تهران گفت و گو کرده ایم:

آقای منصوریان، استعفا کرده اید؟

نه، من کناره گیری نکرده ام.

گفته شده که به خاطر مسایل مالی از نفت کناره گیری کرده اید...

نه اینها شایعه است که در فضای مجازی پخش می شود و متاسفانه همه باور می کنند اما اصلا اینطور نیست.

جلسه ای با مدیران باشگاه داشته اید؟

بله جلسه ای با مدیران باشگاه داشتم که موضوعش تزریق منابع مالی بود. البته ما می دانیم که باشگاه در مسایل مالی در مضیقه است. جلسه بسیار خوبی با دکتر عماد حسینی رئیس هیات امنای باشگاه نفت تهران داشته ایم که در آن جلسه مدیرعامل تیم آقای قنبرزاده و سرپرست و میر فنی هم حضور داشتند. بسیار جلسه پرباری بود.

نتیجه اش چه شد؟

نتیجه این شد در جبهه دوم، مدیران برای جفت و جور کردن منابع مالی بجنگند و ما هم در زمین برای برنده شدن.

با اینکه از سه بازی دو امتیاز گرفته اید اما هنوز هم روحیه خوبی در تیم موج می زند و بازیکنان با هم دوست هستند...

هد فمان ترسیم شده است و در حال حاضر دو هدف داریم. اول اینکه ملوان را درببریم و هدف دوم ما هم شکست دادن الاهلی امارات در لیگ قهرمانان آسیاست. البته قرار شده با بازیکنان طوری برای بازیکنان تصویرسازی کنیم که بازیکنان لیگ چهاردهم را فراموش کنند و فقط به لیگ پانزدهم فکر کنند. ما در حال حاضر هیچ تمرکزی روی مسایل مالی نداریم.

مگر می شود در این دوره و زمانه روی مسایل مالی تمرکز نکرد؟ آن هم در فوتبال ایران...

در یک سال گذشته من متوجه شده ام که نفت واقعا یک باشگاه خوش حساب است. دیر و زود دارد اما سوخت و سوز ندارد و پول همه را پرداخت می کند. واقعا این باشگاه در مسایل مالی خوش حساب است. بازیکنان الان دغدغه مسایل مالی را ندارند.

یعنی الان شما با باشگاه نفت مشکلی نداری؟

من هیچ مشکلی با باشگاه نفت تهران ندارم و کاملا با باشگاه راحت هستم.از رئیس هیات امنا دکتر عماد حسینی، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره و کمیته نقل و انتقالات و کادرفنی وسرپرستی و مدیر فنی و بازیکنان تیم نفت تهران تشکر می کنم چرا که کاملا همدل هستند و همه برای موفقیت نفت تلاش می کنند.

بازی حساسی مقابل الاهلی در تهران دارید...

بله انتظار حمایت را هم داریم. از مردم می خواهند برای این بازی به ورزشگاه بیایند و سکوها را پر کنند و نگاه ملی به نفت داشته باشند. درست مثل بازیهای گذشته بین المللی که نفت را تنها نگذاشتند،  در بازی مقابل الاهلی که تا بیخ دندان مسلح است ورزشگاه را پر کنند. ضمن اینکه بازی نفت و الاهلی امارات رایگان اعلام خواهد شد و باشگاه همه بلیت را خواهد خرید تا تماشاگران بدون خرید بلیت به ورزشگاه بیایند.

منبع: وب سایت برنامه نود
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها