کد خبر: ۳۳۳۲۸۲
زمان انتشار: ۱۰:۰۹     ۲۸ مرداد ۱۳۹۴
مهاجم مازندرانی فصل گذشته پرسپولیس گفت: «امیدوارم آقایانی که من را از فوتبال دور کردند، پای‌شان به سینما و تلویزیون باز نشود که آنجا هم بخواهند زیر آب من را بزنند!»
به گزارش پایگاه 598، پس از حضور جدی پژمان جمشیدی و علی انصاریان،‌ بازیکنان سابق باشگاه پرسپولیس به‌عنوان بازیگر در سینما ، تئاتر و تلویزیون، شاهد حضور یکی دیگر از بازیکنان پرسپولیس در عرصه سینما هستیم.

 

محمد عباس‌زاده که این فصل با وجود قرارداد داشتن با این باشگاه پرسپولیس، در لیست مازاد برانکو ایوانکوویچ قرار گرفت، پس از اینکه به علت نداشتن رضایتنامه نتوانست در فصل نقل و انتقالات به تیم جدیدی برود، پیشنهادی برای بازی در یک فیلم سینمایی به نام "بگذارید میترا بخوابد" به کارگردانی آرش سبحانی دریافت کرد که در آن بازیگران سرشناسی مانند نیما شاهرخ شاهی، سحر قریشی و شهرزاد کمال‌زاده به ایفای نقش می‌پردازند.

 

عباس زاده که در لیگ سیزدهم به‌عنوان پدیده مسابقات انتخاب شد، اعلام کرد قصد حضور دایمی در دنیای بازیگری و سینما را ندارد و قصد دارد تمرکزش را روی فوتبال بگذارد تا بازهم به موفقیت برسد.

 

اظهارات عباس زاده را در ادامه می خوانید:

 

* درباره فیلمی که بازی کرده‌ای، صحبت می‌کنی؟

- من به پیشنهاد یکی از دوستانم در این فیلم حضور پیدا کردم و بیشتر به خاطر این که روحیه‌ام عوض شود، پیشنهاد بازی در این فیلم را قبول کردم. چون روحیه‌ام خیلی خراب بود و می‌خواستم حال و هوایم عوض شود و برای همین در این فیلم بازی کردم.

 

* چه نقشی داشتی؟

- من نقش کوتاهی در این فیلم داشتم و در کل چهار،‌ پنج دقیقه بیشتر بازی نکردم. من نقش یک پدر خانواده را بازی می‌کنم که همسر و یک دختر و یک پسر دارد. نقش من مربوط به 30 سال قبل و در زمان جنگ است که من در این فیلم شهید می‌شوم و بعدا داستان به 30 سال بعد برمی‌گردد که نقش پسر من را آقای نیما شاهرخ‌شاهی بازی می‌کند که خانم سحر قریشی هم همسر او می‌شود.

 

* پس با شاهرخ‌شاهی و قریشی به طور مستقیم همبازی نبودی؟

- نه، با هم همبازی نبودیم اما در زمان فیلمبرداری کنار هم بودیم و صحبت می‌کردیم.

 

* نظر آنها درباره حضور تو در این فیلم چه بود؟

- برای آنها خیلی جالب بود که من در این فیلم بازی می‌کنم و کارگردان و تهیه کننده هم خیلی از بازی من خوش‌شان آمده بود.

 

* از بازی در این فیلم راضی بودی؟

- بله. البته من در این فیلم به صورت افتخاری شرکت کرده بودم.

 

* حالا از این به بعد تو را در فیلم های دیگری می‌بینیم؟

- فکر نمی‌کنم چون من یک فوتبالیست هستم و تمام تمرکزم روی فوتبال است و اگر بخواهم کار دیگری انجام دهم، از فوتبالم عقب می‌مانم و برای همین فکر نمی‌کنم فیلم دیگری بازی کنم و همان‌طور که گفتم این فیلم را هم فقط به خاطر این که در این چند وقت خیلی اذیت شده بودم و می‌خواستم روحیه‌ام عوض شود بازی کردم.

 

* اما فوتبالیست‌های دیگری مثل پژمان جمشیدی و علی انصاریان روبه بازیگری آورده اند و خیلی جدی در این عرصه حضور دارند.

- بله، حضور در این فیلم برای من تجربه خوبی بود اما می‌خواهم به فوتبال بپردازم. البته امیدوارم آقایانی که من را از فوتبال دور کردند، پای‌شان به سینما و تلویزیون باز نشود که آنجا هم بخواهند زیر آب من را بزنند!

 

* منظورت مدیران باشگاه پرسپولیس است؟

- بله، هم مدیران باشگاه پرسپولیس و هم آن آقای سرمربی که دیگر در پرسپولیس نیست.

 

* منظورت از آقای سرمربی حمید درخشان است؟

- بله.

 

* شنیدی که درخشان گفته اگر این فصل در پرسپولیس بود، الان تیم در رده سوم جدول قرار داشت؟

- بله شنیدم اما فکر می‌کنم منظور درخشان سوم کردن پرسپولیس از ته جدول بوده است!

 

* وضعیت پرسپولیس این فصل را چگونه می‌بینی؟

- وضعیت تیم خوب نیست اما بازیکنان بسیار خوبی در پرسپولیس بازی می‌کنند و فکر می‌کنم اگر به تیم زمان داده شود می‌تواند نتیجه بگیرد و حداقل تا رتبه پنجم، ششم بالا بیاید.

 

* بازی با ذوب‌آهن را چطور می‌بینی؟

- ذوب‌آهن خداوکیلی تیم بسیار خوبی است اما امیدوارم پرسپولیس بتواند این بازی را ببرد تا هواداران خوشحال شوند.

 

* خودت دوست داشتی الان در پرسپولیس بازی می‌کردی؟

- بله خیلی. باور نمی‌کنید دارم دیوانه می‌شوم که نمی‌توانم بازی کنم.

 

* کارت با صبا به کجا کشیده شد؟

- من بازیکن آزاد محسوب می‌شوم اما صبا جای خالی ندارد که من به این تیم بروم و باید تا نیم فصل صبر کنم تا ببینم چه می‌شود. البته شنیده‌ام قانونی وجود دارد که اگر شش بازی بگذرد، بازیکنان آزاد می‌توانند به تیم جدید بروند اما نمی‌دانم که این قانون صد در صد درست است یا نه.

 

* گویا از نساجی هم پیشنهاد داشتی اما به آنها پاسخ منفی دادی؟

- بله به نساجی پاسخ منفی دادم. البته من این تیم را خیلی دوست دارم و آنها همشهری‌هایم هستند اما من نمی‌خواستم که در لیگ یک بازی کنم که اگر این طور بود کلی پیشنهاد از لیگ یک داشتم. من از هفت تیم لیگ برتری هم پیشنهاد داشتم اما چون پرسپولیس دیر رضایتنامه‌ام را صادر کرد نتوانستم به آن تیم‌ها بروم با این حال توکلم به خداست و صبر می‌کنم تا نیم‌فصل به تیم جدیدی بروم. من تا علی دایی را دارم، هیچ غمی ندارم.

 

* مثل اینکه دایی را خیلی دوست داری؟

- بله خیلی. من هر چی از این فوتبال دارم، از آقای دایی است.

 

* در این مدت با او در تماس بوده‌ای؟

- بله من با علی آقا خیلی صحبت می‌کنم و ایشان پیگیر کارهایم هستند تا دوباره به شرایط گذشته‌ام برگردم.

منبع : جام نیوز
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها