کد خبر: ۳۳۳۶۳
زمان انتشار: ۱۳:۵۵     ۱۲ دی ۱۳۹۰
علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، به تشریح آخرین وضعیت جاسم کرار، الونگ، ساموئل و اتفاقات پیرامون باشگاه استقلال پرداخت.

فارس: ظاهرا الونگ را به خدمت گرفته‌اید؟

او امروز قراردادش را با استقلال ثبت می‌‌کند. پورحیدری و مظلومی تاکید داشتند الونگ از لحاظ مالی مبلغ بالایی نمی‌خواهد و انصافاً قرارداد این بازیکن در حد قرارداد یک بازیکن امید است. از همین رو ما هم قبول کردیم و الونگ را به خدمت می‌گیریم.

فارس: ساموئل چطور؟

مشکلات او رفع شده و این بازیکن یا امشب و یا فردا شب به تهران خواهد آمد.

فارس: در مورد کرار چه تصمیمی گرفتید؟

هنوز با او در حال صحبت هستیم. البته مشکلی وجود ندارد اما باید یک سری از مسائل را حل کنیم که بعداً دوباره حاشیه بوجود نیاید. همین‌طوری کلی حاشیه برای استقلال درست می‌کنند و ما می‌خواهیم محکم‌کاری کنیم تا در ادامه راه به مشکل نخوریم.

فارس: ظاهراً او با مس کرمان هم صحبت کرده است.

او بازیکن استقلال است و در مورد رفتن یا ماندنش مدیرعامل باشگاه باید تصمیم بگیرد. برای همه بازیکنان قضیه به همین شکل است. اگر احساس کنیم بازیکن مفید نیست کنارش می‌گذاریم و اگر برایمان اثرگذار باشد از او استفاده خواهیم کرد. در مورد او باید جلسه بگذاریم و احتمالا بعدازظهر مشخص می‌شود که کرار می‌ماند و یا می‌رود.

فارس: با برخی از بازیکنان هم در مورد کرار صحبت کردید؟

ما شنیده بودیم که یکسری از بازیکنان با جاسم کرار مشکل دارند، به همین خاطر با بزرگترهای تیم صحبت کردیم که آنها گفتند ما مشکلی نداریم. به هرحال یک بازیکن باید در تیم با همه راه بیاید و نباید مشکلی یک مجموعه داشته باشد.

فارس:‌ این روزها عده‌ای از بازیکنان از مصاحبه‌ای که شما انجام داده‌اید، ناراحت هستند و برخی اعلام کردند که رضایت‌نامه می‌خواهند.

من گفتم هر بازیکنی رضایت‌نامه می‌خواهد بیاید تا من رضایت‌نامه‌اش را بدهم. اگر آن بازیکن مشکلی دارد باید پیش من بیاید و مطرح کند و اگر آن وقت من به او رضایت‌نامه ندادم برود، مصاحبه کند و بگوید فتح‌الله‌زاده زیر حرفش زد و رضایت‌نامه نداد. اگر منظورتان تیموریان است که من با او صحبت کردم و قویاً مصاحبه‌اش را تکذیب کرد و گفت اصلا به سؤالی مبنی بر اینکه در مورد رضایت‌نامه باشد جواب نداده است.
مورد دوم هم بحث رحمتی است که از او نقل قول زده‌اند. خدا را شکر که رحمتی در مصاحبه با خبرگزاری فارس اعلام کرد سوءتفاهم بوده است. من واقعا از برخی از دوستان گله‌مندم که به دنبال این هستند که به زور از بازیکن ما حرف بکشند. ارتباط من و بازیکنان بسیار عاطفی است و من همه آنها را دوست دارم و هرگز علاقه ندارم ناراحتی بین طرفین بوجود بیاید. بازیکنان از صحبت من ناراحت نشدند و مطرح کردن این بحث‌ها تنها سوءتفاهم بود.

فارس: پس بازیکنان مدعی شدند که اعتراضی نکردند.

می‌توانید از آندو هم بپرسید که چنین مصاحبه‌ای نکرده و امیدوارم دیگر از حرف‌های من برای گرفتن سوژه از بازیکنان استفاده نکنند.

فارس: قرارداد مجیدی را هم که ثبت کردید.

با شما صحبت کردم و خبر از تمدید قرارداد با مجیدی دادم اما برایم جالب است وقتی مدیرعامل یک باشگاه اعلام می‌کند با مجیدی تمدید کردیم برخی دوستان می‌گویند فتح‌الله‌زاده "ادعا" کرده با مجیدی برای سال آینده قرارداد امضا کرده است. آیا این ادعا است؟ من مدیرعامل یک باشگاه هستم و نمی‌توانم بی‌مورد ادعا کنم. محض اطلاع دوستان چون کارت بازی مجیدی باید صادر می‌شد امروز به فدراسیون فوتبال رفتم و با هماهنگی با نبی قرارداد مجیدی را به مدت یک سال در فدراسیون فوتبال ثبت کردیم و به این ترتیب مجیدی به صورت رسمی سال آینده بازیکن استقلال است. هواداران هم خوشحال باشند و بدانند که من حرف دروغ به کسی نمی‌زنم.

فارس: برومند هم چند وقتی است که به عنوان مربی در استقلال کمک می‌کند؟

او چند ماهی است که به ما کمک می‌کند و قرار شد در تمرینات حضور داشته باشد و در صورتی که آمادگی لازم را پیدا کرد سال آینده برای خود تصمیم بگیرد.

فارس: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با فارس گفته پرسپولیس کهکشانی شده است. نظر شما چیست؟

(می‌خندد) خدا را شکر که این بار پرسپولیس کهکشانی شد و اگر این بار آنها را بردیم نمی‌گویند تیم ما ضعیف بود و ما تیم کهکشانی را شکست دادیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها