کد خبر: ۳۳۴۳۴۶
زمان انتشار: ۱۳:۳۹     ۰۱ شهريور ۱۳۹۴
تکواندوی قهرمانی نونهالان جهان - کره‌جنوبی
دو ملی‌پوش تیم تکواندوی نونهالان کشورمان به مقام نخست مسابقات قهرمانی جهان در کره‌جنوبی دست یافتند.

به گزارش سرویس ورزشی پایگاه 598، در ادامه نخستین روز از دومین دوره مسابقات تکواندوی قهرمانی نونهالان جهان که در سالن ورزشی "تی 1" شهر موجوی کره‌جنوبی در حال برگزاری است، محمدخانی با شکست تمامی رقبایش مدال طلا را به دست آورد.

تکواندوکار وزن 65- کیلوگرم کشورمان برای کسب عنوان قهرمانی جهان پس از یک دور استراحت 19 بر صفر زاکاریا شوهیب از مصر را برد، سپس 17 بر 12 از سد دارلین پادیلا از اکوادور گذشت و راهی مرحله نیمه‌نهایی شد.

او برای راهیابی به فینال نماینده قزاقستان را 12 تایی کرد و در فینال نیز استانیسلاو ملنیک روس را با نتیجه 18 بر 11 شکست داد و با شایستگی مدال طلای جهان را به گردن آویخت.

خانی در مسابقات قهرمانی آسیا که در چین تایپه برگزار شد نیز مدال طلا را به دست آورده بود.

همچنین فاطمه ابراهیم‌زاده تکواندوکار وزن 29- کیلوگرم کشورمان برای کسب نشان طلا در نخستین گام به مصاف ماریا قاباها از فلسطین رفت و با نتیجه 40 بر 10 به برتری رسید، سپس 18 بر 9 از سد زینب تسکین ترکیه‌ای گذشت و در مرحله نیمه‌نهایی نیز با غلبه بر مالوری دلبانچ فرانسوی (32-25) راهی فینال شد.

ابراهیم‌زاده در فینال 19 بر 14 امینا چرچسوا از روسیه را شکست داد و با شایستگی بر سکوی قهرمانی ایستاد.

این دوره از مسابقات با حضور 465 تکواندوکار از 59 کشور در حال برگزاری است و روز چهارشنبه (چهارم شهریور) به پایان خواهد رسید.


منبع:سایت فدراسیون تکواندو


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها