يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۳۴۷۷
زمان انتشار: ۱۱:۲۹     ۱۳ دی ۱۳۹۰
سخنگوی دستگاه دیپلماسی با بیان اینکه پاسخ اشتون قبلا داده شده است، گفت: منتظر تاریخ و محل پیشنهادی نشست بعدی ایران و ۱+۵ از سوی رئیس سیاست خارجی اتحادیه اروپا هستیم.
فارس، رامین مهمان‌پرست سخنگوی وزارت خارجه کشورمان پیش از ظهر امروز سه‌شنبه در نشست هفتگی با خبرنگاران در پاسخ به سوالی با بیان اینکه پاسخ اشتون قبلا داده شده است، گفت: منتظر تاریخ و محل پیشنهادی نشست بعدی ایران و ۱+۵ از سوی رئیس سیاست خارجی اتحادیه اروپا هستیم.

وی افزود: بعد از اینکه زمان و مکان پیشنهادی از سوی خانم اشتون اعلام شود آقای جلیلی و تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشور نقطه نظرات ما را ارائه خواهند داد و با تماس‌ها به توافق نهایی خواهند رسید.

مهمان‌پرست در پاسخ به سوال دیگر  درباره ۷ تکنسین جمهوری اسلامی ایران که در سوریه ربوده شده‌اند، با تأکید بر اینکه با همه امکانات به دنبال آزادی هر چه سریعتر این افراد هستیم، اظهار داشت: بر اساس آخرین اطلاعات همه آنها در سلامت کامل به سر می‌برند.

وی تحریم بانک مرکزی از سوی آمریکا را بر اراده ملت بزرگ ما در دسترسی به اهداف و حقوق اساسی‌اش تاثیرگذار ندانست.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی درباره دستگیری سه مامور مرزبانی ایران در پاکستان نیز خاطرنشان کرد: جزئیات دقیقی از این حادثه دریافت نکرده‌ایم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها