کد خبر: ۳۳۴۹۰۸
زمان انتشار: ۱۲:۱۴     ۰۳ شهريور ۱۳۹۴
بر اساس گزارش‌های منتشرشده شیاطین سرخ همخواهان به خدمت گرفتن هافبک بلژیکی ولفسبورگ هستند.

به گزارش پایگاه 598، بر اساس گزارش رسانه‌های آلمانی، باشگاه منچستریونایتد به دنبال آن است تا کوین دی‌بروین، هافبک بلژیکی ولفسبورگ را جذب کند و برای عملی کردن این انتقال 55 میلیون پوند می‌پردازد. این در حالی است که رقیب همشهری یونایتد یعنی منچسترسیتی آخرین پیشنهادش 40 میلیون پوند بوده است.

دی‌بروین که فصل گذشته به خاطر عملکرد درخشانی که در ولفسبورگ داشت به عنوان بهترین بازیکن فصل بوندس‌لیگا انتخاب شد، از ابتدای فصل نقل‌وانتقالات تابستانی 2015 به شدت مورد توجه منچسترسیتی بوده است. البته تیم‌های مطرح دیگر اروپایی از جمله پاری‌سن‌ژرمن و بایرن مونیخ هم بدشان نمی‌آمد که وی را به ترکیب تیم‌شان اضافه کنند.

رسانه‌های آلمانی اعلام کردند پس از اینکه شیاطین سرخ در جذب پدرو، توماس مولر و نیکلاس اوتامندی ناکام ماندند، لوئیز فن‌خال حالا نظرش به هافبک - بال پیشین چلسی معطوف شده و انتظار می‌رود باشکاه منچستریونایتد برای شکست منچسترسیتی در جذب این بازیکن، پیشنهادی قابل توجه به ولفسبورگ بدهد.

هافبک پیشین خنک بلژیک که در ژانویه 2014 پس از انجام 9 بازی برای چلسی در ازای 18 میلیون پوند به ولفسبورگ پیوست، نامش در تیم منتخب فصل اخیر لیگ اروپای یوفا و تیم منتخب فصل 15-2014 بوندس‌لیگا هم قرار گرفت.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها