کد خبر: ۳۳۶۸۵
زمان انتشار: ۱۱:۴۹     ۱۴ دی ۱۳۹۰
کارگردان مستند تحسین شده «مشتی اسماعیل» گفت: این جشنواره در آینده‌ای نزدیک به یکی از بهترین جشنواره‌های کشور تبدیل خواهد شد و افتخار می‌کنم که فیلم من در این جشنواره برتر شد.
«مهدی زمانپور کیاسری» در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی باشگاه خبری فارس «توانا» درباره فیلم خود اظهار داشت: فیلمی که ساختم با عنوان «مشتی اسماعیل» در قسمت جنگ نرم برنده جایزه هیئت داوران شد.
 وی افزود: این فیلم زندگی پیرمرد نابینایی را روایت می‌کند که دختر نابینایی نیز دارد اما با تمام مشکلاتی که به همراه فقر دارد، زندگی خود را زیبا و پرامید می‌بیند.
زمانپور بیان داشت: این مستند در طی دو سال آماده شد که یک سال تصویر‌برداری کار و یک سال نیز تحقیق و پژوهش آن طول کشید.
کیاسری درخصوص علت شکل‌گیری جشنواره فیلم مردمی عمار گفت: علت تشکیل این جشنواره فتنه‌ای بود که دو سال قبل رخ داد، کار خود را شروع کرد و این جشنواره در آینده‌ای نزدیک به یکی از بهترین جشنواره‌های کشور تبدیل خواهد شد و افتخار می‌کنم که فیلم من در این جشنواره برتر شد.
کیاسری در خصوص مشکلات جشنواره فیلم مردمی عمار گفت: این جشنواره مشکل خاصی نداشت اما باید بپذیریم که جشنواره‌ای که به تازگی آغاز به کار کرده است، ناهماهنگی‌هایی دارد که طبیعی است، یکی از این مشکلات اطلاع ندادن به برگزیدگان یا نامزد‌های فانوس بلورین برای حضور در جشنواره بود.
وی در انتها درباره دیگر آثار شرکت داده شده در جشنواره گفت: من کامل فیلم‌های جشنواره را ندیدم اما همان مقداری را که دیدم سطح کیفی بالایی داشت اما احساس می‌کنم در فرم مستند باید از کلیشه بودن در بیاییم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
علیرضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۳۶ - ۰۸ فروردين ۱۳۹۱
۰
۰
lمستند بسیار جالبی است هم در محتوی به موضوعی پرداخته که کمتر کارگردانی به دنبال آن میرود لوکیشن های زندگی ساده وبا قناعت مشهدی اسمائیل در چهار فصل سال ومشقات آن همراه با امید ،سادگی وشاکر بودن تصاویری حقیقی وبدون فیگور ایجادکرده وهم تصویر برداری بسیار عالی در طبیعتی بکر وبدون جار وجنجال مدرنیزه شهری به غنای کار افزوده است -من به نوبه خود کار آقای زمانپور را تحسین منمایم
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها