کد خبر: ۳۳۷۶۳۳
زمان انتشار: ۱۷:۳۱     ۱۵ شهريور ۱۳۹۴
نه تنها انصاری‌فرد، بلکه همه می‌توانند سهام پرسپولیس را بخرند
سخنگوی هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: ما از این برزخ که عبور کردیم مدیرعامل باشگاه را انتخاب خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه 598، حسین عبدی در خصوص شرایط تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: گزارش مالی درباره چند وقت اخیر داده شد تا بتوانیم بخشی از قرارداد بازیکنان را پرداخت کنند. همچنین در مورد اسپانسر هم صحبت‌هایی شد که امیدواریم هر اتفاقی رخ می‌دهد خوب و به نفع پرسپولیس باشد.

وی در مورد اسپانسر پرسپولیس خاطرنشان کرد: گزینه‌های خوبی وجود دارد و در نهایت اعضای هیأت مدیره در این مورد تصمیم خواهند گرفت.

سخنگوی هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه انصاری‌فرد اعلام کرده بود شرکتی برای خرید سهام پرسپولیس اقدام کرده افزود: انصاری‌فرد مطمئنا یکی از مدیران خوب باشگاه بوده است امیدوارم در جهت کمک به باشگاه قدم‌های خوبی برداشته شود نه تنها او بلکه هر کس دیگری که می‌تواند این کار را انجام دهد.

وی در مورد اینکه امکان دارد مدیرعامل تغییر کند گفت: در مورد این موضوع صحبت نکردیم. بحث بر این است که مهم‌ترین مسئله این است که منابع مالی مشخص و درستی را فراهم کنیم تا در راه‌های مناسب بتوانیم هزینه‌ کنیم. ما نمی‌توانم مسئله‌ای را در باشگاه مخفی کنیم مطمئنا اگر پولی بیاید هزینه خواهد شد و شما هم مطلع می‌شوید. هر وعده‌ای که داده شود انجام می‌شود و این مسئله از سوی هیأت مدیره و همه افراد مسئول در باشگاه عملی خواهد شد.

عبدی در خصوص اینکه گفته می‌شود دولت پولی به استقلال و پرسپولیس واریز کرده یادآور شد: این یک خبر خوب است که اگر انجام شود همه خوشحال می‌شوند اما دولت باید خودش راهکارش را در نظر بگیرد. امیدوارم این تیمی که هواداران زیادی دارد با تدابیر دولت که تلاش زیادی را انجام می دهد مشکلاتش برطرف شود و بودجه‌ای داشته باشد که هر ساله با مشکلی روبه رو نشود.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در مورد انتخاب مدیرعامل باشگاه گفت: طبق اساسنامه پیش می‌رویم اگر اساسنامه گفته باشد که داخل یا خارج از هیأت مدیره باشد تصمیم خواهیم گرفت. بحث‌های متفاوتی را انجام داده‌ایم و اگر قرار باشد تمام هواداران را خوشحال کنیم گرچه سختی بکشیم اما این کار را می‌کنیم.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در مورد افشای مبلغ قرارداد بازیکنان و کادر فنی و اینکه مبلغ قرارداد قنبرپور در سازمان لیگ نیامده است تصریح کرد: در رابطه به این مسئله صحبتی نداشتیم و هر موقع وقتش باشد صحبت خواهیم کرد.

وی در مورد اینکه تعداد اعضای هیأت رئیسه باید فرد باشد و همچنین غیبت کاشانی تصریح کرد: الزام بر این است که بتوانیم با اکثریت آرا موضوعی را مصوب کنیم. او بزرگ باشگاه است و در هر جایی باشد خود را به جلسه می‌رساند حتما مشکلی داشته است که نتوانسته در جلسه حاضر شود.

عبدی در مورد صحبت‌های طاهری مبنی بر اینکه هواداران 5 هزار تومان به باشگاه کمک کنند گفت: حرف جدیدی را در این مورد ندارم بحث نمادی بوده که طاهری عنوان کرده است. بحث سر این مسئله است که اگر بخواهیم به موضوعی اهمیت بدهیم باید بر اساس قانون پیش برویم.

وی در مورد اینکه چه زمانی مدیرعامل باشگاه انتخاب می‌شود گفت: هر سرپرست طبق قانون می‌تواند 3 ماه سرکار باشد. با گذر این برزخ بر اساس قانون تصمیم گرفته می‌شود.

وی در مورد اینکه استقلال و پرسپولیس در ماه شهریور همواره با مشکل روبه‌رو بوده‌اند گفت: نمی‌دانم منظور شما چیست اما امیدوارم از این ماه زودتر رد شویم تا در ماه‌های دیگر موفق باشیم. (باخنده)

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها