کد خبر: ۳۴۰۲۲۴
زمان انتشار: ۱۶:۵۷     ۲۸ شهريور ۱۳۹۴
نایب‌ رئیس فدراسیون بوکس گفت:‌ رئیس فدراسیون پیگیر شکایت از روزبهانی است، اما من تلاش می‌کنم با ناطق نوری صحبت کنم تا این مشکل برطرف شود.

به گزارش پایگاه 598، روح‌الله حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در پاسخ به این سؤال که گویا مسئولان فدراسیون از احسان روزبهانی به دلیل مصاحبه‌های انتقادی شکایت کرده‌ و آیا این موضوع صحت دارد یا خیر، گفت: متأسفانه طی این مدت روزبهانی با مصاحبه‌های خود از فدراسیون انتقاد کرده و در مصاحبه آخر خود از تصمیم فدراسیون در مورد کسر 30درصد از پاداش بوکسورهای حاضر در  مسابقات APB انتقاد کرده است. به همین دلیل فدراسیون نیز نامه‌ای شکایت خود را به صورت کتبی به روزبهانی ابلاغ کرده است. البته شکایت به آن صورت که گفته می‌شود نیست، تنها به او اعلام شده که در صورت حاشیه‌سازی این شکایت پیگیری خواهد شد.

وی در ادامه افزود:‌ فدراسیون بوکس مبلغ 10 میلیون تومان پس از اینکه روزبهانی سهمیه المپیک را کسب کرد به او پاداش داد. بازرسی فدراسیون نیز اعلام کرده به چه حقی از بودجه فدراسیون به روزبهانی پاداش پرداخت شده است. البته فدراسیون هزینه جراحی بینی و معاینه پزشکی روزبهانی را نیز پرداخت کرده است. البته فدراسیون به هیچ عنوان از پاداش او در مسابقات حرفه‌ای کسر نکرده است،اما با تمام این کمک‌هایی که فدراسیون به او کرده احسان بازهم از فدراسیون انتقاد کرده است.

حسینی در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد: ناگفته نماند از مابقی بوکسورهایی که در لیگ APB مبارزه می‌کنند 30درصد مبلغ کسر شده است چرا که آن 30 درصد به مربی و کادر فنی تعلق دارد.

نایب‌ رئیس فدراسیون بوکس در پاسخ به این سؤال که آیا شکایت از روزبهانی راه حل برطرف کردن مشکل است یا خیر،‌ گفت: به هر حال من اطلاع دقیقی از این موضوع ندارم. رئیس فدراسیون پیگیر این ماجرا است، اما من تلاش می‌کنم با ناطق نوری صحبت کنم تا این مشکل برطرف شود. امیدوارم احسان نیز دست از حاشیه‌سازی بردارد و به فکر کسب مدال المپیک برزیل باشد و خود را از این حرف و حدیث‌هایی که درست می‌کند دور کند.

وی در پایان عنوان کرد:‌ متأسفانه روزبهانی شب گذشته با مصدومیتی که برایش پیش آمده بازی را مقابل حریف خود واگذار کرده است. امیدوارم این شکست برای او گوشزدی باشد تا تمام تمرکز خود را روی تمرینات بگذارد چرا که او باید به فکر کسب مدال در المپیک باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها