أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۴۱۹۴۱
زمان انتشار: ۰۹:۲۵     ۰۶ مهر ۱۳۹۴
سردار حمیدزاده:
معاون امور مجلس پدافند غیرعامل با بیان اینکه تمام اقدامات رژیم آل‌سعود به دستور آمریکا انجام می‌شود، گفت: انرژی هسته‌ای و برجام بهانه‌ای است که دشمن به داخل کشور ورود پیدا کند.

به گزارش پایگاه 598، سردار حسن حمیدزاده شامگاه یکشنبه در یادواره شهدای شهر آبعلی و دو شهید گمنام ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس با اشاره به فاجعه منا که منجر به جان‌باختن 169 زائر ایرانی شد، اظهار کرد: تمام جهان شاهد بودند که در سرزمین منا چه اتفاقاتی رخ داد و چگونه مسلمانان جان خود را از دست دادند.

وی ادامه داد: زائران بیت‌الله‌الحرام در سرزمین منا، تنها بعد از گذشت دو هفته از حادثه سقوط جرثقیل در مسجدالحرام به مظلومانه‌ترین شکل ممکن جان‌ باختند.

معاون امور مجلس پدافند غیرعامل گفت: در ایران به‌منظور برگزاری اجلاس سران کشورهای اسلامی و غیر متعهد، تمام مسئولان کشور بسیج شدند تا یک اجلاس چند روزه را برگزار کنند و جهان مشاهده کرد که این اجلاس بدون کوچک‌ترین مشکلی در تهران برگزار شد.

حمیدزاده ادامه داد: یک مشت بی‌لیاقت در حرمین امن الهی قرار گرفته‌اند و با وجود اینکه یک سال وقت دارند تا تمام برنامه‌ریزی‌ها را انجام دهند، اما اینقدر بی‌عرضه هستند که نتوانستند میزبان خوبی برای زائران خانه خداوند باشند.

وی با بیان اینکه عربستان سعودی نوکر آمریکاست، تصریح کرد: هرچه آمریکا به آل‌سعود دستور بدهد، بدون هیچ حرفی گوش می‌کند؛ جهان اسلام بداند که تمام حرکات و اقدامات آل‌سعود به دستور شیطان بزرگ انجام می‌شود.

معاون امور مجلس پدافند غیرعامل افزود: نمونه این اقدامات، حمله رژیم آل‌سعود به مردم مظلوم یمن است و آنها سقوط جرثقیل و حرکتی که باعث جان‌باختن هزاران مسلمان در سرزمین منا شد را به عنوان آخرین راهکار برای از بین بردن اسلام در منطقه در پیش گرفته‌اند.

حمیدزاده با اشاره به اینکه دولت‌مردان بدانند راه مقابله با استکبار، همان راه شهداست، بیان کرد: در تمام وصیت‌نامه‌های شهدا آمده است که آنان به دستور امام راحل به جبهه‌های جنگ اعزام شدند تا مقابل استکبار و ظلم ایستادگی کنند.

وی اضافه کرد: دولت‌مردان باید بدانند که انرژی هسته‌ای و برجام بهانه‌ای است که دشمن به کشور اسلامی ایران وارد شود و به انقلاب ضربه بزند.

معاون امور مجلس پدافند غیرعامل با بیان اینکه دین ملت ایران، هدف اصلی دشمن است، افزود: مذاکرات هسته‌ای بهانه‌ای است که دشمنان انقلاب اسلامی را از بین ببرند و پشت تمام این مسائل شیطان بزرگ یعنی آمریکاست.

*رژیم بعثی با دلاوری‌های رزمندگان به اهداف خود دست نیافت

حمیدزاده در خصوص هفته دفاع مقدس گفت: از تمام افرادی که یادواره‌های شهدا را برگزار می‌کنند، قدردانی می‌کنیم؛ چراکه گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس وظیفه اصلی ماست.

وی با بیان اینکه در دفاع مقدس، رژیم بعثی به ایران حمله کرد تا یک هفته‌ای ایران را به سلطه خود در بیاورند، ادامه داد: این رژیم با دلاوری‌ها و ایستادگی رزمندگان اسلام نتوانست به اهداف خود دست پیدا کند و درایت امام راحل موجب پیروزی رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس شد.

معاون امور مجلس پدافند غیرعامل بیان کرد: در طول جنگ تحمیلی، 22 هزار و 400 کیلومتر از خاک ایران به دشمن رسیده بود که پس از سال‌ها تلاش و ایثار، تمام آن به ایران بازگشت.

حمیدزاده ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای شهر آبعلی به ویژه شهید سردار علی رمضانی افزود: در زمان جنگ، از سراسر کشور به جبهه‌ها اعزام شدند و بزرگان جنگ هیچ‌گاه کسانی که برای دفاع از مرزوبوم همچون شهید رمضانی جان‌فشانی کردند را از یاد و خاطره‌های خود فراموش نمی‌کنند.

به گزارش فارس، امشب بیست و پنجمین یادواره 24 شهید شهر آبعلی و دو شهید گمنام با حضور مسئولان و آحاد مردم به خصوص خانواده معظم شهدا در مسجد شهر آبعلی برگزار شد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها