کد خبر: ۳۴۲۷۵۹
زمان انتشار: ۱۱:۳۹     ۰۹ مهر ۱۳۹۴
عضو شورای سیاسی :
عضو شورای سیاسی جنبش انصار الله یمن ادعاهای بی‌پایه درباره محموله لنج ماهیگیری توقیف شده در دریای عمان و تبلیغات رسانه‌های وابسته به ائتلاف عربی به سرکردگی عربستان درباره تلاش ایران برای انتقال سلاح به یمن را به شدت رد کرد.
به گزارش پایگاه 598، «محسن الحوثی»، عضو شورای سیاسی جنبش انصار الله یمن در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در صنعا درباره ادعای عربستان در توقیف یک لنج ماهیگیری حامل سلاح برای نیروهای انصار الله در یمن اظهار داشت: جنبش انصار الله اخبار رسانه‌های معاند ملت یمن در خصوص تلاش ایران برای انتقال سلاح به انصار الله از طریق دریا و یا هر طریق دیگری را به شدت رد می‌کند.

وی تاکید کرد: ادعای حمل سلاح توسط لنج ماهیگیری ایرانی در دریای عرب صحت ندارد.

این مقام انصار الله گفت: کمیته‌های انقلابی از موضع خود در ادامه پاسخ به تجاوز دشمن سعودی و شبه نظامیان تروریست کوتاه نخواهند آمد.

«عادل الجبیر» وزیر خارجه عربستان دیروز چهارشنبه مدعی شد یک قایق ایرانی حامل سلاح کشف شده است.

وی در گفت‌وگو با شبکه خبری «العربیه»، ایران را به تلاش برای برهم زدن ثبات در یمن متهم کرد و مدعی شد که این قایق روز شنبه گذشته در دریای عرب کشف شده است.

الجبیر با تکرار اتهام زنی‌های خود به ایران مدعی شد که ایران شریک حوثی‌ها [جنبش انصار الله] در انقلاب علیه دولت قانونی این کشور است و تهران برای حوثی‌ها سلاح می‌فرستد.

در همین راستا شبکه خبری «اسکای نیوز»، ادعا کرد که نیروهای ائتلاف کشورهای عربی به سرکردگی عربستان برای تجاوز به یمن 14 نفر از سرنشینان این قایق را نیز که ایرانی بوده‌اند بازداشت کرده‌اند.

این در حالی است که یک منبع آگاه در وزارت امور خارجه ایران ادعای حمل سلاح از سوی لنج ماهیگیری را خبر سازی دروغ و جنگ روانی توصیف کرد.

این منبع آگاه با تاکید بر اینکه مردم یمن برای مقابله با متجاوزین به سلاح ایران نیاز ندارند گفت: «واضح است خبر سازی‌ها و اتهامات وارده بی اساس است و نیروهای ائتلاف درپی رسوایی فاجعه اخیر منا به یک سناریوی نخ‌نما و تکراری متوسل شده‌اند.»

این منبع مطلع با اشاره به اینکه وضعیت لنج ماهیگیری در دست پیگیری است، گفت: «ادعاهای بی‌پایه در خصوص محموله لنج و تبلیغاتی که رسانه‌های وابسته به ائتلاف به راه انداخته‌اند فرافکنی بوده و به هیچ وجه ابعاد جنایات و حملات بی‌وقفه نیروهای ائتلاف علیه مردم یمن و نابودی زیر ساخت‌های این کشور مسلمان را توجیه نمی‌کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
زهرا
GERMANY
۱۴:۲۶ - ۰۹ مهر ۱۳۹۴
۰
۰
سلاح بفرستید و با جرئت هم اعلام کنید که فرستادید این ترسو بازی ها چیه؟! اون یارو کثیف با سلاح های آمریکا علنی داره مردمو می کشه و ما به دنبال اینیم بگیم که سلاح فرستادن ما اتهامه! غلط می کنه ایران که سلاح نفرسته!
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها